Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Cessan: tummen upp! :)
Cessan: tummen upp! :)
Meja: kunde inte sagt det bättre själv. Man har så mkt känslor, förhoppningar och klart det är jobbigare ju längre tiden går och ju fler "misslyckade" försök det blir men antalet försök är ju det längsta för var och en. 6 mån eller 6 år.. Sen säger det sig själv att om man försöker 6 år kommer man i upp och nergångar, man ger upp mellan varven(jag gjorde iaf, tappade hopp om barn) fast vi inte kämpade sååå länge.
Äsch, skit i detta. Vi ska peppa nu! Flera plus tack!!! :)
Meja: ja tänk att det ska klaffa så mellan partner också. Vissa "passar inte ihop". Alltså rent fysiskt..
Tääääänk om det kunde va min tur nu? Drömma kan man :)
Nu när min mens dyker upp siktar vi på dig snäckan! Blir det en pergobebis tro? Hihiii
Hoppas hoppas! :)
Kul att du bestämt det åt mig, då litar jag på det! ;)
Dags att snusa kudden. Kanske drömma om bebis rent av? Inte helt ovanligt för mig..
Natti
Mens idag... :(
Håller tummarna helenmedh!!!
Tror jag tröstar mig med en kall öl till matlagningen såhär på mensens första hemska dag!!! ;)
Helenmedh; tack vännen!! :)
Hur känner du dig? Symtom?
Helenmedh: för många är just det ett tecken, att du inte känner ngt. Det med brösten verkar ju lovande! Får du alltid så stora bröst innan mens?