• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Äppelkompott: kan va en början till plus!! Hoppas!

• Knasten83

Stackars dig gummsan!! Tror på puppp! Kolla upp det, skit i om de tycker du är löjlig (vilket jag inte tror men) stå på dig!!!

• Knasten83

Tack söta för att ni peppar mig!! Jag hjärta er!!

Inget som hänt, känns bara hopplöst ibland.. Eller ja som om att det inte kommer bli vår tur.

Samtidigt blir jag arg på mig som själv som "klagar", jag har fått bli mamma som va min högsta dröm! Vi sa till varandra efter vi fick dottern att vi fick bli föräldrar och får vi fler är det bara bonus men inget som vi kommer sörja om vi inte får fler.

Nu är jag sådär trist igen och vill så gärna! Nu vill jag ge syskon till min flicka, syskon som alltid varit så viktigt för mig själv när jag växte upp!

• Knasten83

Meja: ja visst är man knas ibland? Det kommer bara över en ibland att man vill så gärna.. Känns så långt borta!

Mammalie: tänk om det va så lätt, att bara bestämma det! Så, nu va det bokat!! :))

• Knasten83

Meja: haha! "dock inte fem"! Jag har sagt att jag gärna kan tänka mig 3-4 st medans mannen säger två och inte fler!!

Mammalie: vilket försök är ni på? Usch för mf/ma.. Sagt det många ggr, hellre att jag inte blir gravid än att mista det. Man blir ju så lycklig över plusset!!

• Knasten83

Millie; tack för att du delar med dig!!
    Man blir lättare gravid efter man precis varit gravid eftersom livmodern- hormoner mm redan är så inställt på grav.

Lycka till med din bebisar! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester