• Kickioh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser också nåt på ditt JennyOhlson :) Ska testa varje dag nu och hoppas det bara blir starkare! Åååå det pirrar i hela kroppen nu!!! Jag vill ju så gärna ha det där solklara plusset :D

• Kickioh
    Lejoninna skrev 2011-11-30 18:40:59 följande:

Supernegativt idag.. jädrans kropp Tungan ute   

Nu kanske det bara är jag som har blivit knäpp av att stirra på för många stickor men jag tycker att jag anar en väääääldigt svag skugga där! Dock omöjligt att avgöra om den är rätt färg. Men ta ett nytt imorgon :)
  • Kickioh
    Lejoninna skrev 2011-11-30 18:49:08 följande:

Haha.. ja jag börjar få ont i ögonen av allt intensivt stirrande!! Vet inte ens om jag haft ÄL men jag tar ett nytt i morrn om inte mensen kommit.. är på dag 29 tror jag.
    Haha men då är vi två som stirrat så ögonen värken ;) Jisses alltså, jag har till och med dragit fram glasögonen och stirrat lite extra intensivt idag :P
  • Kickioh
    Lejoninna skrev 2011-11-30 18:54:58 följande:

Haha.. tillslut ser man det man vill se Flört

Jaa precis, men det är då det är så underbart att poppa in här, där man kan få bekräftat att det är fler som ser samma. Frågan är bara om vi inte allihop är ungefär lika knäppa då Flört
  • Kickioh
    Helenmedh skrev 2011-11-30 19:11:43 följande:
    Men vad är oddsen att olussa på bim+7 när man haft negativt? Och vad är oddsen att mensen bara har gett upp? Fattar ingenting. En kompis skämtade med mig igår när jag fyllde år och sa att jag blivit så gammal att jag kommit i klimakteriet. Haha.. Om hon bara visste liksom :-P

Men kan det kanske vara så att ÄL blivit förskjutet så att din BIM egentligen är längre fram än du tror? Det kan ju hända om man stressar upp sig, om än man gjort det omedvetet. Vilket ju är himla lätt hänt när man är mitt i bebisverkstad :)
  • Kickioh
    Lejoninna skrev 2011-11-30 19:10:36 följande:

Det kan jag tänka mig :)

En liten fråga.. Har man lotionaktiga flytningar före mens lr när kommer dem som vanligast? Ngn som vet?     

Om jag har fattat rätt så kommer dom flytningarna nån gång efter ÄL, när man slutar var fertil typ. Och närmare mens blir dom mer "klumpiga".
  • Kickioh
    Helenmedh skrev 2011-11-30 19:19:07 följande:
    Ja Bm frågade om jag hade det stressigt, och det kan jag inte påstå att jag har det.. Men det kanske r väntan som spelar in? Men den har ju kommit nu först på slutet, nu när mensen aldrig kommer. Fick ju aldrig fullt utslag på mina ältest dom dagarna jag beräknat att jag skulle ha äl heller så vem vet? Den kanske inträffade senare..

ÄL-tester är ju lite luriga också, men det kan nog absolut vara så att du haft ÄL senare än du räknat på. Håller tummarna för att du får veta snart oavsett vad som blivit! Håller med om att väntan är ju helt klart det värsta Rynkar på näsan
  • Kickioh
    Mylittlebaby skrev 2011-11-30 19:36:34 följande:
    vad tror ni ? inte morgonurin och är på BIM-2

Nånting ser jag där i alla fall! Och det är ju tidigt än :) Spännande!!!
  • Kickioh
    sassa87 skrev 2011-12-01 00:28:59 följande:
    jag försöker också lägga in en bild på bim - 55

kan någon se eller kanske trixa det. för jag kan inte det.Glad 

Jag tycker att jag anar en svag skugga. Ska bli spännande att se hur det ser ut om några dagar :)
  • Kickioh

Så här ser mitt test ut idag. Hur kan det vara svagare nu än igår? :( Nån som ser nånting alls?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester