Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
får testa mig i möra och se :)
får testa mig i möra och se :)
dålig iphone bild, men visst är de en bättre bild idag?!?!? :) Eller Behövs det nått trixande? eller är detta också spök? :(
jag tror jag ser nått härliga sommar!
jag hade min riktiga senaste mens den 15/2 :) sen nu hade jag en blödning i bara 2-3 dagar.. så de har blivit starkare, så de borde ju inte vara mf iaf?=) ååh.. tänk om ja är gravid :D:D:D
blödningen var den 15-18 ungefär, kanske till den 17de :):)
Har en fråga till er kunniga här jag har alltid förhöjd temp, När jag har ägglossning, min normala temp ligger på ca 36,5. Hade 37,8 denna månad under ägglossningen, och tempen har legat mellan 37,4-37,8 sedan dess. Finns de risk att de kan finnas en bebis i magen då tro? Hade sex alla dagar under ägglossningen samt före & efter. Hade ägglossning den 4de. Min temp brukar alltid återgå till de normala efter bara 2-3 dagar. Med vänlig hälsning,
Nu låg den t.o.m på 37,78 och jag är inte sjuk heller :1)
Åh va kul att höra!:) ja, denna månaden har ja haft ont, mke ont på vänster sida å känner mig väldigt törstig. Vet inte om de är inbillning, men känns som att ja nog kan ha blivit gravid!:) för tidigt att testa än, men ändå..
Hejsan. Nu har jag haft förhöjd temp sen den 4/7 brukar ligga på ca 36,5 ligger på ungefär 37,7z och är inte sjuk. Idag fick jag en rosa flytning.. Undrar varför? Kan de vara en nidis-blödning? Hade ÄL runt den 4/7 också. Vore tacksam för något svar på va de kan vara eller erfarenheter.. Med vänlig hälsning,
På båda testen visas ett svaaaaaaaaagt plus. Tror jag, testen är utförda me ca 3 timmar mellanrum. De kan väl inte vara spöktest på båda eftersom det är urin vid olika tillfällen? Ser ni nått? blir galen snart.. haha :) De ä ju svagt, men de kom inom tiden...