Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten: Tempar två månader. Första 0,4 och nu 0,6..... Har noll koll på detta med temp. Men så var det för mig....
Knasten: Tempar två månader. Första 0,4 och nu 0,6..... Har noll koll på detta med temp. Men så var det för mig....
Petra: vill inte skrämma dig men precis så hade jag när det var ett Utomkveds. Först neg, sedan mens o sedan positivt på mensdag 4. Kontakta sjukvården för koll! Hoppas såklart att det är en graviditet som sitter rätt o utvecklas som den ska!
Som sagt kolla upp dig, Petra så allt står rätt till.
Bättre att då hjälp i tid OM det är ett X.
Hoppas på det bästa o önskar sig lycka till!
Stella, jag ser! spännande imorgon!!
Nu bär nu ändå pratar lite äckel . Måste jag fråga er, hur ser ni skillnad slem o ev sperma? Tycker det är liksom lika eller är det bara slem från mig...? Haha. Vilken fråga. Fniss
Oki. Tack för svaret!
Tycker inte det ser ut som spök. Om någon trixar så tror jag det är brett! Päåminner om Jennies tidiga. Påtala om det GRATTIS Jennie! O alla andra som plussat! Läser här då o då
Pellefanten: , pepp! Samma här, neg test o orkar inte detta mer. Man missar ju kvalitets tid med det barn man har när man mår så här.
Intressant Angie! Hur körde du nu denna gången Leonie? Visst var det liknande?