• Lejoninna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sabina87 skrev 2011-11-30 18:03:55 följande:
    Hej!
    Tog detta test idag ÄL+10. Vad tror ni? :)

TYcker det ser ut som ett plus.. är ju lika jämnt över hela dock är det svagt :) Håller tummarna! :)
  • Lejoninna
    Kickioh skrev 2011-11-30 18:46:32 följande:
    Nu kanske det bara är jag som har blivit knäpp av att stirra på för många stickor men jag tycker att jag anar en väääääldigt svag skugga där! Dock omöjligt att avgöra om den är rätt färg. Men ta ett nytt imorgon :)

Haha.. ja jag börjar få ont i ögonen av allt intensivt stirrande!! Vet inte ens om jag haft ÄL men jag tar ett nytt i morrn om inte mensen kommit.. är på dag 29 tror jag.
  • Lejoninna
    Kickioh skrev 2011-11-30 18:53:02 följande:
    Haha men då är vi två som stirrat så ögonen värken ;) Jisses alltså, jag har till och med dragit fram glasögonen och stirrat lite extra intensivt idag :P

Haha.. tillslut ser man det man vill se Flört
  • Lejoninna
    Kickioh skrev 2011-11-30 19:00:38 följande:

Jaa precis, men det är då det är så underbart att poppa in här, där man kan få bekräftat att det är fler som ser samma. Frågan är bara om vi inte allihop är ungefär lika knäppa då Flört

Det kan jag tänka mig :)

En liten fråga.. Har man lotionaktiga flytningar före mens lr när kommer dem som vanligast? Ngn som vet?     
  • Lejoninna
    Mylittlebaby skrev 2011-11-30 19:36:34 följande:
    vad tror ni ? inte morgonurin och är på BIM-2

Ser en svag skugga när jag vinklar bilden :)
  • Lejoninna

Vad tror ni brudar? Är det ÄL på intågande? Den nedersta från idag och översta onsdag. Foten i munnen  

• Lejoninna
    alexander2011 skrev 2011-12-17 12:09:37 följande:
    japp :) skulle tippa på att du har äl imorgon

Åhh :) Härligt! Har ingen egen cykel så jag är superglad!! GI-kost och viktnedgång funkar alltså.. IVF start 9 januari, kanske man hinner baka bebis innan?! Flört Tack för ditt svar!
  • Lejoninna
    Knasten83 skrev 2011-12-17 13:59:34 följande:
    Lejoninnan: Gud va härligt! Har du pco? Jag försöker med gi nu för att se om jag möjligtvis får äl. Hur gör du med gi? Jag tycker det e svårt.. Ngt tips?

Ja jag har Pco :) Började med GI för 5 veckor sedan och har nu gått ned 4,6 kilo! Har uteslutit bröd, pasta, ris potatis och sådant, men äter frukt och gör mkt smothies och äter även 2-4 thin crisps per dag. Det har funkat för mig fast jag får i mig lite kolhydrater. Tränar en del (i perioder när andan faller på) så jag kände att jag behövde dem. En god sak som du kan ha till det mesta är blomkålsmos. Då kokar du bara blomkål i en kastrull tills dem är mjuka, mosar dem och tillsätter ett paket philadelfiaost, rör ihop och kryddar efter behag. Supergott! Annars är omeletter snabbt fixat med goda innehåll och om du bara är småsugen på ngt kan jag rekomendera babybell ostar lr nötter :)
  • Lejoninna
    NämenHej skrev 2011-12-17 14:48:46 följande:
    Skatan hjälpte mig,tack :) Den nedersta är oredigerad.taget nu vid 12.syns ngt mer,eller äre bara jag ? ;)

Jag ser tyvärr inget.. vilken dag är du på?
  • Lejoninna
    Knasten83 skrev 2011-12-17 16:11:34 följande:
    Tack lejoninnan! :)
    Jag brukar göra broccolimos, som potatismos fast med broccoli. Äter du mejeriprodukter? Dricker mjölk, yoggi?

Jag dricker inte mjölk lr yoggi rent men jag har det i grejer.. typ smothies och sånt. Och då är det extra feta grejer så att man blir mätt. Mkt såser med grädde och cremefraiche.. keso har jag nästan till allt. :) Philadelfiaost lr vanlig ost brukar jag ha på mina omeletter. Hur gör du med mejeriprod? :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester