• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tack för alla svar!!! Man behöver all hjälp man kan få i denna djungel!!

Nu kommer jag med ytterligare en bild och om jag känner rätt nu så tror jag minsann att det börjar gå ner igen, kanske ägget släpper idag då? OM jag ens får äl... skulle ju va ett under! Sjukt glad om kroppen funkar som den ska, bara nån gång.
    Testat med GIkost nu och dessutom blivit healad, känner mig mer avslappnad!

Vad säger ni?

• Knasten83

Men det måste va bra att vi sexade igårkväll så det ligger "killar" och väntar på "tjejen"? ;)

• Knasten83

Känns som jag fått plus på gravtest! Haha! Så lycklig över pos ältest! :)
    Nu ska jag vila middag med min lilla docka!

• Knasten83

Alyssa: uppskattar ärlighet så det e lugnt!! :)
    Fått många berättelser/erfarenheter av andra som fått som mina test och sen fått bekräftat genom blodprov att de ägglossat. Jag tror det är individuellt hur starkt det visar... Det är iaf skillnad från hur det brukar se ut då jag inte ägglossar och det kan ju självklart va så att jag har fel men alla fysiska tecken finns och det känns pos!!

• Knasten83

Pumann: jobbigt det där.... Ni verkar så goa med varann så det kommer lösa sig! Du verkar positiv också och det gör mkt! Man måste stötta varann, alltid! Minns hur tufft vi hade det när vi försökte få dottern.
    Hur gammal är din dotter?

Idag är det exakt 2 år sen jag plussade med dottern!!!

• Knasten83

Alyssa: jag också!!! :) återstår att se..
    Trodde precis som dej att strecket skulle va starkare men jag hörde mig för och fick ljuvliga/hoppfulla berättelser om att det inte alls behövde va så ;)

• Knasten83

Pumann: har du testat att inte berätta när du har äl, bara förföra honom?
    Min vet inte den här gången att jag haft (om ja nu haft) äl. Han säger att händer det så händer det. Känns som man luras lite!?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester