Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kärlek: vilket test använde du? Du är kanske gravid! :)
Kärlek: vilket test använde du? Du är kanske gravid! :)
Blåhimmel; tycker också det ser ut som när urinen håller på att passera och då syns ofta ett svagt streck. Hoppas det utvecklas till det du önskar!
Saga: tror det är ett riktigt plus!! :)
Augusti: men vet du inte att man ägglossar mellan mensen? Vill inte va elak men det visste jag även innan jag försökte bli gravid.
Jess: jag har också tänkt på det med naglarna! Haha örk
Lindam: grattis! :)
Måste bara säga att det inte alltid är så att de tar emot en akut fast de absolut borde! Jag sökte när jag va gravid för hemska magsmärtor och kaskadkräkningar och de nekade mig vård! Sjukt..
Min man blev skogstokig och åkte dit, tittade på hennes namnbricka och sa "ville mest se vad människan heter som ska stå ansvarig om något händer min fru eller vårt barn hon bär på!"
Hj082: vad menar du? Att min man hotade? Ja jag tycker det e sjukt att neka en gravid kvinna, det FÅR man INTE göra!
Hj082: jo det e sant! Alla kan ju göra fel men det känns som att om man uttrycker oro och rädsla och dessutom är gravid ska det alltid tas på allvar så fel gjorde hon.
Sen vet jag ju att min man aldrig skulle göra ngt fysiskt mot henne men han hade säkert kunnat anmäla fallet om ngt hänt oss..
V79: maila mig frågorna Nilsson.e.anna@hotmail.com
Heddishsaker.blogg.se
Så lite så!! :)