• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2011-12-02 22:15:26 följande:
    När äl kommer kan variera mycket. Särskilt när man börjar vilja hålla koll på det ;)
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-03 07:32:35 följande:
    Mari-anne.....nej nu får du sluta och ta o söka lite hjälp....du är verkligen inte helt med i matchen va? Du fick inte missfall i november....du hade varit i 15;e veckan då ca och tro mig.:..det hade inte varit nån liten slemklump som råkade ploppa ut. Jag vill inte ha ditt grattis heller, du slänger ur dig saker till hoger o vänster utan att tänka på följderna, jämför inte mina tester med dina. Ja mitt är solklart positivt.....men som sagt, du har inte varken läst eller fattat varför. Du sårar folk som gått igenom verkliga tragedier, sök hjälp om du måste bortförklara spökstreck och oregelbunden mens med änglabarn o gud vet allt. Tror man på facebook-appar som spåkulan när man är i din ålder kanske man ska se över sitt liv. Jag blir bara så trött.....
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-03 08:55:26 följande:
    Ruvardag 3....och sambon informerade mig om att han minsann vill tjuvtesta ha ha...så fre eller lördag testas det här hemma.....om jag inte smyger nån gång emellan. Vågar knappt lägga upp tester nu för då får man väl ännu ett "grattis, så såg mina tester ut".
    åhhh spännande. hur känns det:) det är igentligen ganska fräckt :) nu bär du ju på två st små liv. jag hoppas verkligen att allt går bra. förstår att det kliar i fingrarna på er hihihi men hur ska du kunna veta om det tagit sig om det redan visar positivt pga sprutan. när var det du kunde testa tidigast?
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-03 09:56:11 följande:
    Carmat..man brukar säga att sprutan sitter i 9-10 dagar, det är en vecka i dag....
    ahaaa åhh hade det varit jag så hade jag inte kunnat låta bli hahaha XD
    ok du ska börja testa om 3 dagar? 
  • alexander2011

nån annan än jag som har problem o skicka efter tester från testlagret?? går inte o trycka på hämta adress

• alexander2011

gick sen ändå, nu skickade jag efter derasäl o gravstickor. de funkar bättre än de andra jag har testat så nu blir det ENBART testlagrets

• alexander2011

är det för sent för mig o försöka pricka in äl igen. hade positivt äl i förrgår runt 20.00 negativt på eftermiddagen dagen efter. hade sex den kvällen men inget mer. hoppas det räcker. sambon var inte alls på humör igår

• alexander2011

frukost och selene. ser sträck på båda era tester, grattis :)

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-04 16:54:59 följande:
    Visst fan köpte jag mig några tester när vi var ute under dagen... tog ett nyss... hade hållt mig i sisådär 4 timmar iaf, druckit en halv colaburk lite drygt....

Och visst fasen är det toknegativt???? DET måste ju ändå betyda att sprutan är ur kroppen nurå.... det är ruvardag 4 och 8 dagar sen jag tog sprutan...LINDIS var är du?!?!? Svara mig!?!?!?

Kolla bilden... inget streck synligt för blotta ögat iaf...

Till skillnad från det i fredags menar jag som ni kan se nederst.......

DAGENS:

FREDAGENS:

åhh vad spännande jag tror jag spricker hahaha. visst måste det vara det. åhh du måste uppdatera  direkt sen när du misstänker nått hihi och över till dina humörsvängningar. ja ;) visst kanske ha det tagit sig. håller tummarna stenhårt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester