• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea; myyyyyys!!! Noa va gulligt!

• Knasten83

Slemmis: du är ju gullig! :) har inte råd med fler test så jag tänkte ta mitt sista cb imorgonkväll eller ev morgonen efter.
    Billiga tester syns inte ett skvatt :(

• Knasten83

Jag bara ÄLSKAR plus!!! Blir helt lyrisk!! Tänker på vad alla har framför sig, denna magiska värld som öppnar sig!!!

(va fan är detta? Graviditetshormoner som bubblar? Sjukt sentimental, haha!!)

• Knasten83

man läser inlägg efter inlägg här, känslor som man till slut känner igen. Kanske minns man dem sen innan men känslan bleknar.. Nu sitter jag här och är LIVRÄDD att jag sett fel på mina test, jag kommer inte va gravid och världen kommer rasa en smula.. Gråter

Samtidigt sitter jag och berättar för mig själv hur jag skulle sagt om just min situation gällde nån annan, då hade jag varit så himla korrekt och riktig att jag hade sagt "Lugna dej kvinna, du är ju för tusan bara på äl+8, va glad att du sett NGT!"

Så här ska jag dividera med mig själv tills imorgon kväll, ev övermorgon morgon (who am i kidding??)

Kramar till er som stöttar och står ut med tjatet!     

• Knasten83
    alexander2011 skrev 2012-08-14 18:29:00 följande:
    Ni som är gravida. har ni haft nån konstig rosa flytning?

Ni som är äckelmagade. sluta läs här!!!

låter konstigt men min var på vattenytan i toan, jätteknepigt asså om det var rosa flytning asså

men vilken dag är du på?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester