• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-04 17:19:51 följande:
    toknegGråter
    men försök inte vara ledsen för det. du har massa dagar  kvar ;) sj är jag bara på äl+3 idag :S
    när kan jag börja testa om det brukar vara 16 dagar mellan äl o mens? tidigast lördag eller?
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-12-05 10:44:30 följande:
    Hej tjejer! Bim+11 idag och ingen mens...
    Väntar på mina test från testlagret, någon som vet om dom fått in testen och börjat skicka ut dem eller måste jag vänta ännu längre? 
    jag hoppas dom finns på lagret. har sj beställt efter nu i helgen o enligt deras sida fanns det eller har du fått brav om att det är slut :S bim+11 när testade du sist? jag plusade på bim+12 sist :)
  • alexander2011

höststjrna men jag tycker mig allt se nått där :)

• alexander2011

bebisvagga: jag kan inte se att ditt skulle vara negativt så jag hoppas verkligen att du är gravid :) tror fortfarande det ialla fall :) hpåller tummarna stenhårt

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 21:24:16 följande:
    ja det låter ju troligt....tiden känns ju bara såååå dryg.. RD 5 i dag och jag håller på att smälla av *S*

Drömmer helt underliga saker, i natt drömde jag att jag hade löss...stora jävlar....

XD haha men anar mig en skugga på ditt test. det börjar bli mer o mer spännande juh ;)
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:16:47 följande:
    men sluta deppa.. det är inte kört. De allra flesta (trots statistiken här inne) har inga symptom ALLS förrän vecka 5-6, de allra flesta testar inte positivt förrän BIM är passerat.

precisSolig PUMAN jag hade kanppt några symptomer alls förens jag var i vecka 6 så ge inte upp, peppa peppa peppa {#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-06 08:38:58 följande:
    tack men visst känns det lite som om det borde visat nåt??? bim fredag får se om tanten dyker upp!!

nej och åter nej, se mig. bim+12 då plusade jag. ahr du glömt det??alla plusar inte innan bim. jag kommer inte testa mig för tidigt denna gången. känns lixom inte lönt hur nyfiken man än är
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:34:12 följande:
    Det finns chans för tvillingar ja, men med tanke på att det inte var toppkvalitet på dem är det liten riskchans.

åhh hoppas innerligt att det tar sig :)
  • alexander2011

idag kommer oxå mina tester hem från testlagret. när ska jag kunna testa tidigast har tydligen bim den 30:e. kan jag testa tidigast om en vecka då.

• alexander2011
    N1987 skrev 2011-12-06 08:40:50 följande:

För allmän beskådan.. BIM-1 eller -2 idag. Jag anar en svag skugga men jag tror på fetneg! Det är ett RFSU testa tidigt och dom har jag inte hört mycket bra om.. Idag kommer mina tester från testlagret hem, äntligen! Dom litar jag mer på.. :)
    anar mig nått men vänta två dagar tilll
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester