• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Teresa79 skrev 2012-08-17 01:41:06 följande:

Här e testet jag gjorde igår. ÄL+11, BIM-5  Gjorde ett nytt CB idag, men det va negativt. :( Vad skulle ni göra?
    Jag har tyvärr hört att dessa visar spök.... men kom det upp direkt? eller efter det torkat?
  • Knasten83
    alexander2011 skrev 2012-08-17 00:25:07 följande:

Inte så lovande va :( trixade. Ähh  går o lägger mig o hoppas att det visas nått imorogn ist annars testar inte jag förens e nästa vecka. känns så iaf :(
    Åh alex, jag är så ledsen!! Jag ser inget på dessa test men du är ju faktiskt bara på äl+9. Fast det känns tungt... i know!!

SNAAAAART måste det fan va vår tur gumman!!!!! 
  • Knasten83

Meja: ja det är bokat!! Blir lack om det inte är nån av oss som blir gravida- helst båda!! ;)

• Knasten83

Ringde kk idag, de börjar jobba igen 10/9 så jag antar att det blir minst en kur pergotime till, kanske två. Bläääää

• Knasten83

Nya mamman: jag är här! :)
    Testade med preg och billiga testers och fick negativt. Bim på måndag och känner på mig att mensen kommer..

• Knasten83

Windra: måste ha missat att du frågat!! Inte testat digitalt för alla test visar minus nu. Äl+11, testar igen om inte mensen kommer

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester