• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vanessa: bim är Beräknad Icke Mens.
    Äl+3 betyder tre dagar efter ägglossning

• Knasten83

När det gäller graviditet skriver man tex 8+4 och det betyder 8 fulla veckor plus fyra dagar.

• Knasten83

Alltså jag har RIKTIGT ONT av min ägglossning! Ligger och skruvar mig typ!! Känns det igen? Känns som ngt ska gå sönder!!!

• Knasten83

Jennie: haha! Det gör inget, jag e ganska grov i munnen själv och när det gäller detta kan man inte låta bli att bli lite ful i mun ibland ;)

Jaså? Jag har hoppat på honom 2-3 kvällar nu och nu på morgonen har smärtan lugnat sig betydligt. Undra om ägget släppt??

• Knasten83

Meja: tack för påhejningen!! ;)

Jennie: man vågar inte hoppas.. Men tack för att du delar med dig! :) skulle va rätt festligt att det lyckades med tanke på att vi inte ältestat alls, utan behandling och att vi kommer insemineras snart och det va precis såhär med dottern. Behandlingsfri månad innan insem lyckades vi! :) skulle va för bra för att va sant;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester