• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nikas skrev 2012-01-24 16:39:07 följande:
    Jag har ju en pepp-bild från vårt ul igår, jag är i vecka 12+5... men det gåååår ju inte via mobilen :/ sämst!!

Den lilla sög på tummen, hoppade runt, hade armar, händer, fingrar, ben, fötter, tår... hon visade två hjärnhalvor, fina hjärtat med kammare och allt, kissblåsan, näsa, mun.

Lycka!! Nu ska fler här uppleva detsamma och ni andra kommer ju dit, det är endast en tidsfråga!!
    Men åh! Lycka <3
  • Helenmedh
    Eveliina11 skrev 2012-01-24 17:31:47 följande:
    Jävla skit CB..  Testade igår BIM -3 med ett CB plus och ett annat.. CB visade ett plus som sedan försvann (?) efter några minuter.. Och det andra visade ingenting, bara negativt..

Idag provade jag återigen med ett CB plus och det visar då ett "spökstreck"(?) Ingenting första 5 minutrarna, men andra gången jag gick och tittade (inom 30 minuter i alla fall) Så syns ett starkt streck, dock väldigt smalt, läst att det är spökstreck? Och testade återigen med ett annat, som visar negativt. Detta BIM -2

Jag känner mig nästan helt säker att mensen kommer komma nu :(

Tycker bara det är så tråkigt att få "falska" plus, då man får upp förhoppningarna och sen blir så beviken när mensen kommer :(

Hur skulle ni tolka detta?

Själv kör jag inte med cb pga all dålig kritik.. Men ja, som jag sett andras test så tycker jag det där ser ut som ett sk spök tyvärr :(
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-01-24 18:00:26 följande:
    ja tycker mig skymta nått
    Alltså det knepiga är att jag tycker mig göra det irl men är säkert synvilla.. Är på bim-6
  • Helenmedh

Här är samma test med geenomlysning.. Guud vad jag känner mig tjatig nu men varenda månad börjar få ett mönster: Hoppas och vilja så jäääkla mycket

• Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2012-01-24 19:15:53 följande:
    Helénemedh: ser ju väldigt lovande ut!! Hade du ätit borago denna mån?
    Tycker du? Ja precis Åt fram till äl
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-01-24 19:39:49 följande:
    helenamdh : 
    trixade.. visst syns de

Men gud! TAck så mycket!

Hur gick det för dig "Carmat"? Kommer inte ihåg vad du bytte till :P Vi är väl på samma dag?  
  • Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-01-24 20:55:31 följande:
    ingenting här inte..bim-6 idag jo o tog ett test.såg en svag skugga o sen när jag kikade en stund senare var det ett vitt sträck så nja...får vänta några dagar till. vågar inte ens leta symptom
    Ja det var det jag kom ihåg, att båda var på bim-6.. Okej, men det är ju trots allt 6 dagar kvar Mitt hopp är inte ute än och det tycker jag inte att det ska vara heller!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester