• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-23 08:40:25 följande:
    Om jag får någons mail kan jag testa. Är ett svagt streck. Ska försöka att inte ta ut nått i förväg men ändå. Tänk om han blir tokig.
    @Gummsan
    Din man kan ju inte bli tokig om ni kört oskyddat hela månaden och det var först nu sist han drog sig ur innan han kom. Visst var det så det var?
    Han vet ju vad som kan ske oskyddat så...
    Men det måste vara jobbigt när han säger som han gör.
    Kram
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-23 08:56:22 följande:
    Tycker inte heller de men det märktes att han menade allvar tyvärr.

Jennie kan jag maila dig bilden?
    Jag förstår att han menar allvar men det kanske han skulle tänkt på innan han hade oskyddat sex.
    Tänker på dig!
  • Hoppas 2012
    Plly skrev 2012-01-23 09:38:48 följande:
    Inte så mycket tvekan,  BIM idag

Lovely! Grattis!
    Dags för summering av dina symptom etc hihi
  • Hoppas 2012
    Plly skrev 2012-01-23 09:45:03 följande:
    Jag "visste" redan några dagar efter ÄL att nåt var i görningen, kräktes som en gris en kväll (har räknat ut att det var då ägget fäste, ca 5 dagar efter ÄL)
    Mår annars toppen, lite ömma bröst, kissar ofta och känns som en liten verkstad nere i livmodern..ömmar lite
    Innan jag testade så var Halsbränna, massa fler flytningar och att jag supersnabbt blev andfådd på promenad en ganska bra indikator....
    Hoppas allt går bra nu, supernervös...fattar inte att det är vår tur nu!!!

Testade med testlagrets stickor redan från BIM -6 men det var blankt då, inte förräns BIM -2 kom det streck  
    Tack för summering!
    Stort grattis! Det kommer gå kanon
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-23 10:00:48 följande:
    Mitt andra ältest visade pos 14e jan Vad blir det då ca?
    Hur lång är din lutealfas?
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-01-23 10:09:03 följande:
    Jennie: mailade en annan

Hoppas 12: vet ej.
    Aha ja då blir det ju lite svårare att räkna ut men räkna med ca 14 dagars fas +/- nån dag, så då blir det bim ca 28/1
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-23 15:49:51 följande:
    Dagens test,

Vad säger ni tjejer? Översta är ej trixad med... (o ja ser ändå) el vad säger ni?

Jag ser svagt på översta och det mittersta ser jag ganska tydligt på
  • Hoppas 2012
    whywhy skrev 2012-01-23 16:13:38 följande:
    Jaha ja....
    Testerna får tala för sig själva.
    Översta fredag em. Nedersta  nu idag em.
    Helt klart svagare idag. Nu har jag ju testat en vecka, och då borde det ju blivit starkare än så här? . Molvärk  från och till.

Så det är väl bara att bereda sig på sitt 5e ma/mf sedan  våren 2010.
    Är så ledsen nu så jag vet knappt vart jag skall ta vägen. Jag äter alla vitaminer. Jag smörjer mig med progesteronsalva, Jag äter 1/4 albyl  minor/dag  Det verkar ju inte hjälpa mig..... mensen/mfblödning kanske förskjuts pga prgesteronsalvan nu? Kan jag sluta med den nu lika gärna?

Jag går och lägger mig nu.Orkar inte mer idag.

Åh nej! Kram gumman Hjärta
  • Hoppas 2012

Oj här är man borta några timmar och ALLT händer Glad

Läste igenom alla sidor och jag vill bara säga stort grattis till er som plussat. Så glad för er skull!
    Gummsan - jag hoppas det löser sig med mannen, det ser onekligen positivt ut.  

Kramar till alla 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester