• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Stinis83

Jag fattar inte riktigt det här med alla som känner på tappen och vet hur den brukar vara, men det är förmodligen jag som är bakom flötet :) Jag hade aldrig hört talas om att man kände på den förrän jag kom in på Familjeliv... Hur vet man hur den ska vara när man är gravid? Genom att känna regelbundet på sig själv, googla, eller har ni pratat med gynekologer?

• Mymemlan

Idag tog jag test, bim - 4, trodde inte det skulle visa nått. Vårat fjärde försök, och fram kom ett svagt streck, men det kom nästan på en gång! Tog bilder, och råkade på nå vis radera dom då jag tog in dom i datorn, så jag fick ta nya bilder och då blev det ett bra tag efter tiden gått ut så det hade bleknat lite.

Oredigerat.

Redigerat lite.
  • lilaemma
    Mymemlan skrev 2011-10-23 08:47:34 följande:
    Idag tog jag test, bim - 4, trodde inte det skulle visa nått. Vårat fjärde försök, och fram kom ett svagt streck, men det kom nästan på en gång! Tog bilder, och råkade på nå vis radera dom då jag tog in dom i datorn, så jag fick ta nya bilder och då blev det ett bra tag efter tiden gått ut så det hade bleknat lite.

Oredigerat.

Redigerat lite.
    Ser ju väldigt bra ut! :D Tror nog jag vågar mig på ett litet grattis! Vad är det för ett test?
  • Mymemlan
    lilaemma skrev 2011-10-23 08:56:10 följande:
    Ser ju väldigt bra ut! :D Tror nog jag vågar mig på ett litet grattis! Vad är det för ett test?
    Det är ett testlagret. :) Tack, jag trodde inte jag var gravid, för brösten började ömma, och det har dom gjort innan mens senaste 3 gångerna, meeen mit humör har svängt otroligt, från superduperarg till jätteglad eller lessen, och det var nått nytt så tänkte att kanske :P
  • lilaemma
    Mymemlan skrev 2011-10-23 09:01:41 följande:
    Det är ett testlagret. :) Tack, jag trodde inte jag var gravid, för brösten började ömma, och det har dom gjort innan mens senaste 3 gångerna, meeen mit humör har svängt otroligt, från superduperarg till jätteglad eller lessen, och det var nått nytt så tänkte att kanske :P
    Då säger jag definitivt grattis! Testlagret tror jag på. Särskilt inom tiden!
  • Mymemlan
    lilaemma skrev 2011-10-23 09:03:27 följande:
    Då säger jag definitivt grattis! Testlagret tror jag på. Särskilt inom tiden!
    Ja man såg direkt att det skulle bli nått, fick gnugga i ögonen några ggr ;)
  • Soffiie

Grattis mymelan  =)

Hoppas mina med blir starkare. man kan se utan anstänga ögonen i verkligheten men när jag vill ha det på bild går det knappt.. det är mobil kamera jag använder.
    Nu när testet torkat ser man det fortfarande. jag anv också testlagrets..

• BebisVagga

hur snabbt efer ÄL kan man få ett plus?

• bojji07
    Mymemlan skrev 2011-10-23 08:47:34 följande:

Oredigerat.

Redigerat lite.

Grattis!!! Så där har mina testlagrets tester sett utt några dagar innan BIM då jag plussat
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester