• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Viochdu: ;) jo klart!

Tess: jo men det har avtagit...

• Knasten83

Skulle precis logga in och med glädje berätta att jag inte fått spottings som jag brukar men nu när jag torkade mig efter toa kom det brunt på pappret :(

• Knasten83

Viochdu: jag veeet, den lyder mig aldrig!!! Skitmens! :((

Fattar din oro! Hua!! Håller som alltid tummarna!

• Knasten83

Viochdu: har tid 25/9 för planering men om jag får mens nu blir det helt fel och det kommer gå ytterligare en månad dryyygt

• Knasten83

Viochdu: ja precis, vi är utredda och klara så de ska nog mest visa hur injektionerna och så funkar och sen lägga upp en plan för när jag ska komma in på vul och mäta ägg och kolla så vi inseminerar vid rätt tid osv.
    Tänk om jag blir överstimulerad och får vänta IGEN! Snacka om pessimist ;)
    Allt tar sån tid när man vill bli gravid, fattar inte hur jag ska orka vänta nio mån när och om jag verkligen blir gravid!?

• Knasten83

Viochdu:
    Det e mycket som ska klaffa, först få en mens då jag brukar få tabletter som sätter igång det. Sen äggstimulerande sen medicin för att ägget ska släppa såvida man inte blivit överstimulerad och måste avbryta. Sen först ju sperman in och sen är det vääääntaaa.. Men glad att vi får hjälpen!!

Åh va jobbigt när han backade. Tur att du inte hann bli gravid, då hade det inte varit lika mysigt som det är nu när båda vill och längtar! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester