• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Läste okt tråden nu, hon verkar lite snurrig

• Knasten83

Viochdu: det du tog nu ser starkare ut men samtidigt vill jag inte ge dig förhoppning för det digitala sa ju inte gravid och hade allt varit som vanligt hade det visat minst gravid 1-2 på ditt morgonkiss..

• Knasten83

Isawa: ser bra ut! Men lita först på det när det är riktigt starkt, jag fick fint plus denna månad men nu sitter jag här med mens

• Knasten83

Osofin: jag vet att jag svarat på dina inlägg jag sett och KUNNAT svara på. Det e inte alltid man kan svaret. Sen missar man dem i mängden, eller glömmer svara.

Stort grattis till graviditeten!!!! :)
    Välkommen tillbaka om du känner för det!

• Knasten83

Tess: nu har jag inte hängt med alls gällande din pappa och tidig födsel, försökte hitta men hittar inget om det.

Klarade sig din lille plutt? Guuud sån liten sötis!

• Knasten83

Jag börjar bli mer och mer säker på att det måste varit ngt denna mån. Har mycket ondare än vanligt... Fått va hemma från jobb tom. Kommer ut mkt levrat... Örk

• Knasten83

Viochdu: kommer klumpar här också, speciellt igårkväll så jag drog ut tampongen så åkte det ut en klump i toan ( usch va det lät äckligt!)

Det hjälpte inte med Ipren här så jag tog citodon som hjälpte tack och lov.

Brukar ha mens många dar, men nu har jag mer ont och mer levrat blod. Tog 2 dar att komma igång, det brukar det inte göra..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester