• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack söta isflikkan!!

• Knasten83

Eliasmamma: tack! :)

Hoppas: nä mest förväntans full. Vi kör en specialvariant nu så det är inte säkert det blir inseminering. Istället för injektioner testar vi pergotime och har bokat inseminering då jag BRUKAR ha äl..

• Knasten83

Alltså tjejer, jag känner mig ff så gravid. Detta är sjukt! Jag har ju fått mens och neg test men världen snurrar, trött som en zombie, mår illa, sjukdomskänsla och molvärk!! Man KAN väl inte va gravid trots neg tester?

• Knasten83

Viochdu: ett par dar sen. Vi har inte haft sex sen äl heller så det kan inte va så att det varit sen äl..

• Knasten83

Viochdu: andra orsaker kan va: pergotime ( mådde riktigt dåligt förra omgången också med dödsångest osv).
    Att det va ngt förra mån och mår dåligt ff pga det.
    Eller att jag har ngt fel i kroppen. Lnade en himla massa prover i måndags på vc.

Är deppig, gråtmild, känner mig utmattad och orolig. :(

Mina flytningar är vita och rikligare än vanligt

• Knasten83

Eq: jag mår verkligen piss och är hemma från jobb. Hittade gamla trådar jag skrivit från då vi försökte med nr 1, mådde uselt då också. Slut på pergo nu för detta pallar jag inte!!

• Knasten83

Yarrow: fy! Ja, det e jobbigt. Hur mådde du exakt, när kom det i cykeln?

Eq: ja, tung ångest, trött så jag inte klarar jobba, mår illa, tappat matlusten, yrsel, svettningsr och vallningar osv...

• Knasten83

Skönt att jag inte va ensam om mitt mående! Trist att ni också behövt känna det. Blir värre och värre för varje månad. Tur det e sista nu, fast det har jag sagt förr.. Man vill ju så gärna men SÅHÄR dåligt orkar jag inte igen..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester