• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

?

• Knasten83

Jag ser bara knasten igen! Hihi! Ibland när jag använder specialtecken så klipps inlägget

• Knasten83

Jolle: haha, jag måste berätta en sjuk grej! Jag kände också i slidan en dag och kände ngt hårt runt liksom i bakre väggen långt upp. men tarmen går ju där så jag kände att det snart skulle behövas gå på toa! Haha!
    Du kände kanske en liten korv? ;)

• Knasten83

Ankena: hahaha!!! Ja för livmodertappen har man ju känt massa gånger men så upptäcktes en bula!!! Paniiik!! Haha

• Knasten83

Ankena och viochdu; märker att vi har samma humor!! :) en sjuk sån!
    Ja shit, man är helt knäpp i allt detta. Min man höll på att dö när jag berättade det, han skrattade "jag älskar att du inte har nån spärr för hur mycket man berättar!" ;)

• Knasten83
    Meja2011 skrev 2012-09-27 06:58:35 följande:
    Haha vilken rolig läsning Knasten;) haha här fick du mig att sätta kaffet i halsen och gap skratta;)

hihih, tur man kan glädja!! Skrattande

Räknar dagarna nu.. Kanske ska beställa lite test i väntan på bättre tider? Flört  
  • Knasten83
    viochdu skrev 2012-09-26 22:34:04 följande:
    Knasten: kommer in här och små dör lite.... Ha ha ligger och läser högt för sambon...haahahahahahahahahahahahahahahhahahahah

Han säger " man skulle kunna tro att det är du som skrivit det där"

Från en annan sak till en annan. Jag ör med hemma från jobb pga att jag mår som ett lass skit utan pergo...

Sista ggn knasten. Kääääämpa....

vad fattas dej vännen? Hjärta
  • Knasten83
    vigillarmtb skrev 2012-09-27 07:20:26 följande:
    Tjejer, ni som följt mig (och nya), jag har plussat (officiellt) nyss! Plussade svaaagt på äl+5 efter att ha känt "fästningen" på äl+4 och testade lite starkare på äl+7 och äl +8 nu idag äl+9 ännu starkare. Vi har använt äl tester, nattljusolja och grapefrukt juice. Jag är sååå lycklig efter allt kämpande, 15 månader har gett utdelning ge aldrig upp!!
    härligt!! Grattis!!

Sen är jag lite skeptisk till allt det där. Det är exprimentering och passar långt från alla. Det kan rubba ganska mycket och göra det ännu värre. Glad att det hjälpte dig och önskar dej all lycka till!!  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester