• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ingen fara, fast jag vet att det e tungt!! Tänk pos, det kunde lika gärna stått inte gravid!! Du äääär gravid!!!! ;)

• Knasten83

Lillis: håller med ang oron, den har kommit för att stanna livet ut nu! ;) men det finns inget häftigare än att bli mamma så det e värt det!! :))

• Knasten83

Together: jag skulle sist av allt skriva till dig att du kan framkalla mf själv för det är ju absolut det sista man vill höra och det gör samtidigt att man ännu mindre kan slappna av.
    Jag tänker såhär väldigt ofta (som gått genom andra jobbiga saker) att jag förlitar mig på ödet. JUST NU är du gravid, JUST NU är det bara så - oavsett hur rädd eller ledsen du är. Imorgon kan vad som helst hända, men det är DÅ! Tänk på din son, tänk så många som aldrig ens får uppleva en graviditet och bli mamma..
    Försök också se att saker sker för en mening, även om det ibland känns förjävligt och svårt att förstå ibland så finns en mening. Kanske det är så att det inte skulle blivit ett friskt barn? För barnets skull är det bättre att detta sker.

Jag vet att det bara går in på ena sidan och ut genom andra, man vill inte lyssna och INGEN förstår!!!
    Men söta fina du, krama om din son och din man lite extra och va med dem i nuet, de mår inte heller bra av detta.

Jag önskar jag kunde krama om dig nu men jag skickar MASSA kramar till dig!

En sak till, omringa dig med dem du tycker om och det som gör dig glad och lugn. Försök! Livet är ibland orättvist men du, Gud ger dig aldrig mer än du klarar av!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester