• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

RadioA: hörru vännen vad ser jag för nått grattis!

• lillabambi
    Mini Léonie skrev 2012-03-18 11:56:41 följande:
    Jag hittade den nu. Den där kvinnan är det mest synd om! Icke kry!!! Läskigt!

ja visst ar de synd om henne hon behöver nog hjälp. Hennes Kille kan inte ha de lätt!
  • lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 12:02:42 följande:
    Lillabambi : hon har ju inte äns en kille ...

:)

haha inte... tror hon storken kommit eller?
  • lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 12:09:11 följande:
    Hon hade någon tillfällig men nu vill ha ju fixa en på egen hand .. I Danmark och låna pengar.

ja vad säger man.... ursäkta jag kom in med ot var bara tvungen att kolla av hur de var
  • lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 12:17:14 följande:
    Ingen fara Lillabambi tycker det var skönt du tog upp det. Jag satt i natt och undrade lite ;)

ja hon verkar ju inte fatta att man kanske ska fråga i en tråd som handlar om mf i så fall...
  • lillabambi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-18 12:20:56 följande:
    hon var seriös... har hittat henne på Facebook till och med. Hon existerar men..tja...

haha herregud...

kul att se att du är tillbaka
  • lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 13:02:55 följande:
    Usch. Nu ska jag bli OT men känner mig så less. Jag skriver i en tråd där vi är ca 15 tjejjer som kämpat i år för att bli gravida och nu blivit det via IVF.

En ev tjejjerna gick över tiden. I fredags lossande moderkakan och i går dog deras lilla flicka då hon inte klarade kejsasnittet.

Vad sjutton säger man ? Förlåt att jag blir OT men ni är bra på att ge råd.

usch vet inte vad jag ska säga så himla tragiskt bara :(
  • lillabambi
    rödnos skrev 2012-03-18 14:37:17 följande:
    Hej igen alla!

Idag har jag förmodligen BIM och jag tänkte testa imorgon. Vilka tester är bäst?

Det verkar som många inte tycker Clearblue är pålitliga?

Jag tänkte köpa ett digitalt och det är väl bara CB som gör sådana eller finns det andra som kanske är bättre?

Vill inte bli lurad liksom...  

jag rekommenderar apotekets egna, inte preg. Och cb digitalt
  • lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 14:47:13 följande:
    CB digitalt fungerar väl utmärkt.

Jag tillhör ju även de som aldrig fått spök på CB. Bara klockrena resultat. Men känner mig lite ensam i det ;)

jag har aldrig heller fått spök
  • lillabambi
    MrsC74 skrev 2012-03-18 14:47:13 följande:
    CB digitalt fungerar väl utmärkt.

Jag tillhör ju även de som aldrig fått spök på CB. Bara klockrena resultat. Men känner mig lite ensam i det ;)

jag har aldrig heller fått spök
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester