• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

emmsie: ser det inte lite starkare ut idag :) grattis

• alexander2011

nån??

ska jag ha mensen den 17:e eller 22:e?? äl kom 5 dagar tidigare..ska mensen komma 5 dagar tidigare då oxå?

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2011-12-11 13:36:52 följande:
    Carmat: det betyder att du kan börja testa snaaaaart!!!! :)

jaaa bim-7 idag dåSolig
  • alexander2011

vill ni analysera ett test? tror mig se nått väldigt svagt i syne eller spelar ögenen spratt igen haha. hur som helst var testet negativt i eftermiddags o sen kommer med en bild om hur testet såg ut när det hade torkat. bim-7 idag. lite rolig tidsfördriv medans en anna längtar efter ett plus

• alexander2011

Inom tiden

I

Efter utgående tid när den torkat, ser knepigt ut

Hur som helst har jag inga mer tester förens testlagret har kommit med sina :S

vill nån vara gullig o exprimentara med bilden Solig 

• alexander2011

just det understa är äl test det andra gravtest

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2011-12-11 20:19:41 följande:
    Carmat: är det gravtestet du vill ha analyserat? Ser tyvärr neg ut men du har väl några dar kvar innan bim?

ja en vecka kvar
  • alexander2011

ingen som ser nått? eller ser jag i syne, knappt synbart. vill bara veta om det e fler som ser? puman vart är du? kan du redigera min bild är du snäll ;)

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-11 22:09:09 följande:

Carmat85: tycker ja anar nå på bilderna!!!! Helt klart!!! När ha du bim??? =)

17:e Skrattande
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-11 22:09:34 följande:
    igen 

japp,ser du nått
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester