• lillabambi
    angie91 skrev 2012-03-19 23:53:45 följande:
    hahahha vilken vecka e du i nu ??
    v 14 går in i 15 på tors
  • lillabambi
    angie91 skrev 2012-03-19 23:57:34 följande:
    åhhhh va skönt :D:D

jaaa nu går ja o kissar :P tar me mobilen o klockar o tar bilder! :P o röker medan ja väntar :P

kommer snart <3 
    håller fingrar och tår Hjärta
  • lillabambi
    plantan skrev 2012-03-23 20:57:48 följande:
    Hej hej nu har jag fastnat i testträsket som jag inte skulle.. Kräkte ikväll igen mått hur bra som helst hela dagen. Tänker att jag måste veta om d e ngn konstig form av magsjuka. Köpt ett testa tidigt RFSU vet ni vad dom
    Mäter?? Jag har testat minipristester o d mäter 25, negativt. Vet ngn siffran på RFSU?

Mini jag som trodde d va din tur nu. Vet inte vad man ska skriva egentligen. Vet känslan när det inte vill sig, suger kan man lugnt säga.

Jennie kul o se bebis :)
    är det 10 på dom har jag för mig...
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2012-03-26 14:12:05 följande:
    Haha ja kag kan nog inte hålla mig :P men han blev så ledsen när vi fick missfall.. Vill inte vara med om det igen. Mardröm..

Men känner jag mig själv rätt kommer jag kasta mig kring hans hals när han kommer hem och berätta :P
    Åh har du plussat igen, grattis vännen  
    Tycker du kan berätta  
  • lillabambi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 19:11:13 följande:
    nej.. inget förspel.. för då funkar han inte alls ha ha.. så det är inte särskilt sexuellt när vi gör bebis.. det är

-Älskling positivt på ägglossningstestet!!

In kommer mannen med byxorna vid knäna, tar fram maskinen och ett glas, jag tar fram sprutorna och så brukar jag oftast "göra jobbet" eftersom det behövs två händer - en att hålla snorren och en maskinen och sen behövs en tredje att ta glaset så att dropparna fångas upp *S*

Sen är det bara att suga upp det i sprutan och trycka in slangen i..tja ni vet var och skjuta in de små simmarna...allt annat än erotiskt.....ha ha ha
    haha ursäkt att jag skrattar men vilken syn det hade varit haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester