• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hjärtat: jag testar ibland 2 ggr om dan. Inte bra, man blir fattig! ;) men väntan blir lite roligare om man får testa :)

Det går nog inte så bra. Såg du mitt cb från i morse?

• Knasten83

Lizz: imorgon blir det nog bara sticka från billiga tester. Har ett cb kvar som jag tänkte spara. Men å andra sidan hade det nog visat imorgon om det hade varit ngt. Äl+10-12 imorgon.
    Vilka stickor använde du när du fick neg och hur långt efter äl?

Viochdu: jag känner precis som du. Ge mig mens om det ändå inte är ngt. Vid det här laget visste jag med dottern..

• Knasten83

Viochdu: jag kommer nog testa cb i morgon eller tors. Det borde ju blivit starkare då och om det inte blivit det, så får jag på't igen

• Knasten83

Tess: du är inte ensam. Jag känner inte igen det med hån men att det är motbjudande håller jag med om. Minsta lilla jag stör mig på förstör allt. Vi hade inte sex många ggr under min grav.

Hjärtat: söta du! Man får oanade krafter när det gäller. Jag minns så väl efter kampen med att få dottern att jag drog mig för att ge mig in i det igen. Denna gången har det tagit hårdare på mig rent fysiskt och det är tufft. Sjukskriven och klarar inte så mkt innan jag måste vila.
    Men jag jobbar på att va positiv och är LYCKLIG att jag fått bli MAMMA! Tänk de som aldrig får uppleva det.. Usch!
    Allt sker för en mening och jag tror att det tar sån tid för att vi väntar på den bästa!! ;)

Loppan: håller med, SKA hålla mig till imorgon! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester