• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-11 10:01:40 följande:
    Ja men precis... Coolt... Testade du med dina datum? Stämde det?
    japp stämde typ exakt OCH den dagen det stod att ägget fäste har jag skrivit i min pink pad att jag hade GRYM MENSVÄRK =)
  • sweasmamma
    Längtansliten skrev 2012-04-11 11:01:01 följande:
    Hej på er, följer er allt i det tysta och gläds med era plus:)
    Själv är jag bara frustrerad.
    Dag  45 efter mens ELLER dag 20...!?
    Svag molvärk från och till.
    och som om inte det räcker så blir jag lite lätt stressad över att mannen...
    ja... hur skall jag säga... han har liksom svårt att få till det:(
    Har bara blivit värre och värre sedan 1,5 år.
    Han klarar inte av "symaskinssex" som han  uttrycker  det,
    och då blir sexandet högst oregelbundet, för att han inte klarar av varannan-var tredje dag i cykeln vilket jag tycker vore bra om vi kunde få till.
    Efter två års försökande och med mf i bagaget så känns det som att jag snart ger upp.SORGGråter
    hej !! fy va jobbigt !! min man och jag hade så också , han HATADE vårt sex , varannan dag vid äl! urk , han kunde knappt prestera! efter 9 månader så va det 1 mån då jag inte tänkte på det , vi hade sex dagen innan pos äl test samt dagen med pos äl test ..och vi blev gravida!!

håller tummarna att det vill ta sig snart för dig . kram  
  • sweasmamma
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-11 12:00:55 följande:
    Jajjemen! Det tog sig nu igen efter mf som jag hade i feb. Så nu hoppas jag verkligen att liten stannar!!
    i vilken v fick du mf
  • sweasmamma
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-11 12:08:36 följande:
    Då i v 6. Fick även ett i höstas då i v 12-13
    fyy =( 12-13 är ju ändå långt ju 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 13:21:53 följande:
    Läste lite i trådar och på nätet och enligt vad jag kan se så beror ömma bröst efter ÄL på den höga (ökade) progesteronhalten....
    Jag känner oftast i brösten mer eller mindre efter äl och fram till mens.

Denna månaden INGENTING alls...  
    Någon som haft EJ ömma bröst och ändå visat sig ha blivit gravid?

Funderar nämligen på om jag inte haft äl? 
    jag fick ju inte ömma bröst...det kände jag först efter typ..... 1 vecka efter plusset kanske
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 13:28:34 följande:
    Haha ja yngst eller äldst i klassen... BARA DET BLIR BEBIS!!

Men brukar du ha det då? :)

Hoppsan...!!!
    ja ...och då har det INTE vatt nåt ju =)
  • sweasmamma
    Alfonsmamman skrev 2012-04-11 13:48:45 följande:
    Hej alla längtande tjejor.

Jag undrar om jag kan lägga in bild via mobilen? Vet ni det? Via fl-appen alltså? 

Jag har ett mycket mycket svagt pluss. Jag ser det men har vid tidigare plus aldrig tvekat. Jag har heller inga direkta symtom/känsla på att jag skulle vara gravid. 

Om det inte går via mobilen får jag återkomma med bild senare.

/E       
    nej det går inte men du kan ju maila över den så kan man lägga in den åt dig ! du kan maila mig 

rundqvistmalin@hotmail.com
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester