• malina 87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tycker mig se ett svagt streck, ser ni något?

• malina 87
    lantlivet skrev 2014-12-09 18:51:40 följande:
    Ja ser faktiskt ett jätteljusrosa streck :)
    Va tvungen att köpa ett test i dag, hade bim i söndags och i morse så fick jag super ont vid äggstockarna och flytningar av dess like. Bara rinner känns de som. Vågar inte ta ut något än då jag har haft 2. Missfall sen april varav de sista blev skrapning i augusti ????. Andra test som tagits har varit helt blanka men detta test så ser man strecket dock super svagt
  • malina 87
    lantlivet skrev 2014-12-09 18:58:56 följande:

Okej, köp cb ist. Tycker dom är bättre. Håller tummarna!

Samma test, köper ett cb

I morgon
  • malina 87

Hej la ut en bild i en annan tråd och fråga vad de tyckte men fick svar att de inte såg nå streck, är de bara jag som ser ett svagt streck?

• malina 87

Hur ska jag tolka detta? Hade mens för 10 dagar sen och idag när jag tog äl test så tog jag även ett gravtest. Fick utslag på båda ????

• malina 87
    RockerChic skrev 2017-08-14 13:03:49 följande:

Jag skulle tolka det som att du är gravid. ÄL-tester kan reagera på graviditet, men graviditetstest reagerar inte på ägglossning. Om du hade mens för 10 dagar sedan så kan det ju vara en blödning som är vanligt i början av graviditeter tänker jag? ????

Att jag trodde de var mens var för att den kom precis när den var beräknad. Får kontakta kvinnokliniken så kanske man får lite klarhet. Hade Missfall i maj då jag trodde jag var i v 18 men fostret var bara i stl för v 12, ett så kallat MA .
  • malina 87

Testarna har ej legat emot varandra, skickade i olika paket från början och har ej nuddat varandra

• malina 87
    testat i måndags

testat i tisdags

testat idag fredag

Någon som varit med om detta? Känner inget hopp om ev graviditet efter detta test. Ska till kvinnokliniken på måndag och kolla med vul men tror inte de är något som växer i magen. =(
  • malina 87
    malina 87 skrev 2017-08-18 11:51:09 följande:

testat i måndags

testat i tisdags

testat idag fredag

Någon som varit med om detta? Känner inget hopp om ev graviditet efter detta test. Ska till kvinnokliniken på måndag och kolla med vul men tror inte de är något som växer i magen. =(

Stickorna testade jag med i måndags och det digitala 2-3 i tisdags
  • malina 87

Testet med ett streck togs igår och de med kryss i morse. Kan de vara svaga eller kan man ha otur att få torkstreck på två olika tester
  • malina 87

Har BIM på måndag så de är väldigt tidigt än att testa. På det sista plusset ser man bredden men väldigt svagt

• malina 87

Tog två till tester en igår och en idag och båda är svaga streck. Lika breda som kontroll strecket. Ska köpa ett digitalt idag 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester