Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tycker mig se ett svagt streck, ser ni något?
Tycker mig se ett svagt streck, ser ni något?
Okej, köp cb ist. Tycker dom är bättre. Håller tummarna!
Bättre bild på testet taget ikväll, ser ni också något?
Hej la ut en bild i en annan tråd och fråga vad de tyckte men fick svar att de inte såg nå streck, är de bara jag som ser ett svagt streck?
Ska köpa ett cb i morgon och hoppas får ett tydligt svar
Hur skulle ni tolka dessa?
Hur ska jag tolka detta? Hade mens för 10 dagar sen och idag när jag tog äl test så tog jag även ett gravtest. Fick utslag på båda ????
Jag skulle tolka det som att du är gravid. ÄL-tester kan reagera på graviditet, men graviditetstest reagerar inte på ägglossning. Om du hade mens för 10 dagar sedan så kan det ju vara en blödning som är vanligt i början av graviditeter tänker jag? ????
Tog dessutom ett gravtest dagen innan mensen kom och då visade de negativt
Testarna har ej legat emot varandra, skickade i olika paket från början och har ej nuddat varandra
testat i måndags
testat i tisdags
testat idag fredag
Någon som varit med om detta? Känner inget hopp om ev graviditet efter detta test. Ska till kvinnokliniken på måndag och kolla med vul men tror inte de är något som växer i magen. =(
Det är inte testat med morgonurin
Har BIM på måndag så de är väldigt tidigt än att testa. På det sista plusset ser man bredden men väldigt svagt
Tog två till tester en igår och en idag och båda är svaga streck. Lika breda som kontroll strecket. Ska köpa ett digitalt idag
Tog en till stocka som nu är lite starkare och ett digitalt