• NämenHej

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

denna tog jag inatt,men jag tycker strecket är lite väl åt höger eller?

• NämenHej

hmm knepigt,kan ni se ngt på gårdagens då? det är knepigt att det var igår men inte idag.

ser ett svagt blått streck där

Emerenthia skrev 2011-12-17 08:45:56 följande:
    Hej på er allihopa! 

Fattar inte hur ni lyckas få så bra bilder, jag lyckas inte alls tycker jag. Igårkväll testade jag mig och fick ett riktigt svagt plus. Svagt men tydligt, för mannen såg det också ordentligt. Men sen när jag skulle kika på det efter en timme var det nästan helt borta, har det hänt er?

Försökte knäppa en bild på testet fem minuter efter att jag kissat på det och då såg det ut såhär(Syndes bättre IRL):

• NämenHej
    alexander2011 skrev 2011-12-17 08:55:51 följande:

är det färgrester eller sträcket :S dom testerna är fruktansvärt svåra o se på för rutorna är så små :( tatt isär det?
    det undrar jag också.jag kan ta isär och se hur det ser ut då.

ta ett test nuuu då

babymarie,ja det där är klart pos     
  • NämenHej

carmat,svårt att se :-/

här kommer bilden med gårdagens nederst och igår kväll överst.  

• NämenHej

igår morgon överst,och underst är idag morgon. om omnan tittar noga är det ett streck på båda
  • NämenHej

carmat,ah kan inte få dom stora men där är ett streck har mixtrat lite.!!

• NämenHej
    05091112 skrev 2011-12-17 10:13:08 följande:
    Vad säger ni om dessa? Varför blir de inte starkare om de är positiva?

är alla från olika dagar?
  • NämenHej
    alexander2011 skrev 2011-12-17 10:17:38 följande:
    är det mitt?

japp
  • NämenHej
    05091112 skrev 2011-12-17 10:15:52 följande:
    Räknat underifrån:

Torsdag

Natt mot fredag

Fredag morgon

Natt mot lördag

Fortsätt testa så blir det säkert starkare :)
  • NämenHej

Koppkakan och mickan, ser på era test :) Har tagit ett till,:) detta är oredigerat.

• NämenHej

Äsch nån som kan hjälpa mig lägga upp?

• NämenHej

Skatan hjälpte mig,tack :) Den nedersta är oredigerad.taget nu vid 12.syns ngt mer,eller äre bara jag ? ;)

• NämenHej

Kanske bara jag då :( typiskt.

Jag vet inte för jag käkar p-piller.så det är osäkert.

• NämenHej
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-17 16:19:18 följande:
    men om du VILL bli gravid så kan det ju vara ett bra steg att sluta med p-piller.. visserligen är de inte 100% säkra, men du har ju mindre chans att bli gravid med P-piller än jag har.. och jag har troligtvis mindre än 10% chans att bli gravid "på egen hand"..

Fast jag lägger inte in mina bilder för att vara en nål i ögat.jag vet hur p-piller fungerar.ett barn är givetvis välkommet,väldigt välkommet.men jag äter p-piller för att jag precis börjat jobba och vi inte vill planera och försöka just nu utan längre fram.jag är en virvelvind av känslor just nu.jag ser strecken här hemma.vill därför låna lite ögon här.
  • NämenHej
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 16:56:38 följande:
    Men det är väl inte så konstigt att man undrar varför någon lägger ut bilder i en "hoppas på plus" tråd om man äter p-piller och inte planerar barn just nu. I mina öron klingar det konstigt i alla fall!

I ts står det inte det,men jag förstår,verkligen,det gör jag.men enligt ts så är huvudsaken att analysera och hjälpa till,och precis det ville jag ha hjälp med.trodde alla var välkomna?

Men känns det jobbigt och fel för er så ska jag inte störa mer.
  • NämenHej

[quote][quote-nick]Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:08:46 följande:[/quote-nick]Jag skrev inte vad som står i TS jag bara citerade vad jag tror att innebörden med tråden är? Självklart går det ut på att man analyserar fram och tillbaka men det som va det märkliga är att man äter p-piller och ändå analyserar sitt test och önskar att det ska va nåt. Då förstår jag inte varför man ens äter dom. PUNKT.

Jag sa inget om att du störde bara att det rimmade lite konstigt. Nog om det nu. [/quot

Fast jag har skrivit det är vÄlkommet men inte planerat.

• NämenHej

Jobbigt att slriva från mobilen :)

Alla sitter vi i olika båtar och det bör respekteras.jag förstår det du säger,vet det.jag sitter i en annan. båt,klart jag behåller barnet om det är ngt,det vill jag,vill ha fler barn.men inte just nu.

• NämenHej
    Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:16:45 följande:
    Som sagt, nog om det nu. Jag bara sa vad jag tänkte när jag läste vad du skrev, det får man väl?

Ja absolut :) jag har god ton.vill bara bli förstådd!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester