Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
denna tog jag inatt,men jag tycker strecket är lite väl åt höger eller?
denna tog jag inatt,men jag tycker strecket är lite väl åt höger eller?
hmm knepigt,kan ni se ngt på gårdagens då? det är knepigt att det var igår men inte idag.
ser ett svagt blått streck där
carmat,svårt att se :-/
här kommer bilden med gårdagens nederst och igår kväll överst.
carmat,ah kan inte få dom stora men där är ett streck har mixtrat lite.!!
här är mina öppnade trixade.
här hittade jag en catmar
Koppkakan och mickan, ser på era test :) Har tagit ett till,:) detta är oredigerat.
Äsch nån som kan hjälpa mig lägga upp?
Skatan hjälpte mig,tack :) Den nedersta är oredigerad.taget nu vid 12.syns ngt mer,eller äre bara jag ? ;)
Kanske bara jag då :( typiskt.
Jag vet inte för jag käkar p-piller.så det är osäkert.
[quote][quote-nick]Liten Léonie skrev 2011-12-17 17:08:46 följande:[/quote-nick]Jag skrev inte vad som står i TS jag bara citerade vad jag tror att innebörden med tråden är? Självklart går det ut på att man analyserar fram och tillbaka men det som va det märkliga är att man äter p-piller och ändå analyserar sitt test och önskar att det ska va nåt. Då förstår jag inte varför man ens äter dom. PUNKT.
Jag sa inget om att du störde bara att det rimmade lite konstigt. Nog om det nu. [/quot
Fast jag har skrivit det är vÄlkommet men inte planerat.
Jobbigt att slriva från mobilen :)
Alla sitter vi i olika båtar och det bör respekteras.jag förstår det du säger,vet det.jag sitter i en annan. båt,klart jag behåller barnet om det är ngt,det vill jag,vill ha fler barn.men inte just nu.