Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Liten Léonie skrev 2011-12-17 16:53:32 följande:
Hmm jag lever ju typ på mac donalds och chips, skulle inte överleva en vecka utan sånt...Nu får ni förklara mer för en som inte fattar, skulle det ha med fertiliteten att göra?
För oss som har PCO och svårare att bli gravida har vissa läkare rekomenderat att äta enligt GI lr LCHF. Vet inte om det finns ngn forskning inom ämnet men då jag nu har fått ÄL av mig sj så funkar det iallafall för min del
Och det kan ju bara vara bra att bli av med några kilon som man inte behöver plus att man mår så mkt bättre. Är i vanliga fall beroende av kohydrater.. Älskar mackor, pasta, chips u name it.. Har en helt annan energi nu. Känner mig nästan lite hög vissa dagar men det är väl bara min förbränning som är igång kan jag tro. Det hela går ut på att man ska hamna i ketos och kroppen fungerar/bränner av fettet ist för kolhydrater som då är uttömda. Jag tror att det till stor del har med fertiliteten att göra.. iallafall för oss som har hormonrubbningar och andra åkommor