Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hade ett kvar. Vad tros? Skugga?
Har en retuscherad också.
Hej! Är det någon som testat premoms stickor? Är de tillförlitliga?
Är 4 dagar sen enl app, men är inte helt regelbunden. Tagit tester i 3 dagar, de 4 testerna från tidigare 2 dagar har varit helt blanka...
Är detta nått man kan lita på?
8 år av i fertilitet och försöker inte i dagsläget..
Hej hopp! Nu är jag tillbaks! Vad sägs om detta test?
Tog 2 samtidigt, ett från rfsu och detta från gravidkollen. Har läst mycket negativt om gravidkollens test nu i efterhand. Har någon här erfarenhet av dessa?
Är på äl+8 idag, bekräftad äl med tempning och ägglossning.
Fick väääldigt svagt antydan till plus iförrgår på 10dpo
tagit både igår och idag men ser ingen skillnad? Tycker inte testen blivit något starkare. Kanske en aning..
först blev de svagt positivt samma som igår och iförrigår ingen skillnad förutom att efter 10 minuter efter att testet togs synts de ett ännu starkare streck. Vad kan det betyda? 😟
( har testat med rfsu testa tidigt och fick svagt positivt på den med, och starkare efter utgången tid ca 10 min)
såg nu att bilden hamna på snedden av någon konstig anledning. Första testet är från idag och understa igår. Bim om ca 2 dagar. 12 dagar dpo idag.
Så tråkigt!
Tycker det säkraste är att satsa på att testa med några olika billiga stickor, ju fler märken man kan se på desto säkrare är det 🤞Ett enskilt test känns svårt att lita på, hade själv fyra olika märken när jag plussade 🙈
Hej!
Vad tror ni om det här testet?
dock blev det negativt direkt efter bilden togs, med bara några sekunders mellanrum?
Testet är INTE en testa tidigt sticka utan en vanlig och min mens är beräknad om ca 5 dagar.
Mår illa och har gjort det i två dagar nu. Känns inte troligt att börja må illa redan vid ÄL + 7?
Hej tjejer, vad tror ni om detta gravtest äl+10? Det är ett RFSU testa ofta. Tog ägglossningstest först för att se om det skulle visa positivt. När det var så pass starkt så tog jag ett gravtest. Strecket kom upp i rimlig tid.
Hej! fick detta första igår o andra idag. Är de fel på dem? 😝
Ta ett test av annat märke och/eller digitalt. Tyvärr ser det ut som klassiska cb linjer som tyvärr inte betyder plus. Visar alla andra test negativt skulle jag skicka ett mail med pengarna tillbaka. Tycker cb tester är under all kritik, dyra är dem dessutom, förstår inte varför det inte finns mer att välja på i affärerna.
Hoppas dock att jag har fel och det är ett plus 🤞
Vad tror ni?
Jag vet inte varför jag testade. Fick bara feeling. Jag är inte ens inärheten av bim. Men jag får ju 2 streck? Jag tog dock 2 olika märken och det var bara det ena som gav utslag. Det som gav utslag var wondfo.
Är det spök tror ni?
Båda mäter 10.