• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sandra grattis!!!!

Fruhall: spännande! :)

• Knasten83

Sandra: är du ny i tråden? Låter dumt att fråga men jag menar bara att jag har testat här i snart ett år och fått MÅNGA falska plus genom året. Har du sett dem?
    Det är för dem jag tvivlar... Men nu har jag fått tre cb plus så om det inte stämmer ska den här kvinnan klaga!!

Sen känner jag mig inte gravid heller

• Knasten83

Lilla kakan: det har du rätt i. Kanske befruktas lätt men problem att fästa..

Får väl se hur detta visar sig!

• Knasten83

Devilmom: när är bim?

Lider med dig. Vet inte vad jag ska säga.. Hoppas du blir spontant gravid och att mannen gillar det även då! Kram

Jennie: tack vännen! :)

Lillapyret: ta två alvedon/panodil. Gå med skarf eller halsduk hela tiden även inne alltså. Låter som nackspärr.. Mindre kul!

• Knasten83

När ni fått plus på cb, har de smalnat av när de torkat? Ett är ff brett, de andra två sytråds smala nu..

• Knasten83

Lillapyrer: GÄRNA!!

Slemmis: två har smalnat av redan.. Äsch, vad håller jag på med!? Glo på torkade test, haha

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester