• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag är det äl+12-14 så jag kommer gå på helspänn nu..

• Knasten83

Fruhall: har du tvillingar? Gud va mysigt!!

Det är ju 1/10 som får fler än en när man får den behandlingen som jag får!!

• Knasten83

Hjärtat: åh då är det stor chans!! :)

Sötnöten: haha! Ska nog inte testa idag, sorry.. Inväntar mensen..

• Knasten83

dagens test..

Först va det synålssmalt direkt, sen kom det upp ett vanligt brett efter kanske 3 minuter, men när det sen gått 8 minuter kanske så va det smalt igen... Antar att det e spök men va faaan, sluta att visa ngt!!

Redigerat

Oredigerat

• Knasten83
    Hoppas 2012 skrev 2012-10-18 10:52:18 följande:
    Knasten
    Ja det översta ser tyvärr ut som deras klassiska spök men vi ska inte deppa än, är du på ÄL+12 idag?
    ja äl+12 Tycker också det ser ut som spök, dessut5om smalt nu igen efter 10 min..
    Kärt barn har många namn skrev 2012-10-18 10:52:59 följande:
    Det kan bara inte vara spök! Då böir jag tokig ! Sådär fick jag o hon är tre år idag. Håller tummarna för dig!!

Jag blir också toookig!!!! Demon
    viochdu skrev 2012-10-18 10:53:03 följande:
    Knasten: det är inte spök! Det ska bara bli starkare. Tycker dock inte det blivit svagare och du blöder inte eller hur.

hm.... jadu... tiden lär visa...

• Knasten83
    banantelefon skrev 2012-10-18 10:57:32 följande:
    Knasten: Det oredigerade ser precis ut som resultatet jag fick på cb förra månaden och det var spök :(
    jag är rädd för det också.... Gråter Eller iaf att det avstannat från att kanske ha blivit ngt!
  • Knasten83

ringt till KK nu, fått teletid imorgonbitti.

Ska höra om vi kan gå vidare till IVF och kanske om jag kan få ngt som gör att det stannar om det sätter sig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester