• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu är jag på väg och mysa med en kompis bebis som blir hela 6 dar idag! Myyyys

• Knasten83

Lillapyret: megastarkt ju, långt från mitt. Men men, alla grav är ju olika. Inte för att jag tror jag är gravid men ändå.

• Knasten83

Nice: jo urinen har passerat. Så många gånger har jag testat med cb så jag vet att det alltid kommer ett svagt pluss när det drar förbi.

Jag har tagit digitalt idag som var neg. Jag inser själv att jag inte är gravid men ngt måste det varit med alla plus. Dessutom har inte mensen dykt upp men det känns som en tidsfråga.

Vill igen tacka för all pepp och kuligheter ni bjuder på! I mitten av december är jag tillbaka med nya test! Japp, nu dröjer det innan nästa

• Knasten83

Oj det klipptes.

..nu dröjer det innan nästa inseminering eftersom man börjar behandlingen en vecka innan mens och det är nästa mens då, sen 2-3 veckor innan äl igen och sen2 veckor till bim. SUUUCK va låååång tid...

Roa mig med ert så länge!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester