• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

I Walk: jag vet. Med dottern försökte vi först själva och efter ett tag insåg vi att det inte gick så vi sökte hjälp. Fick veta att jag hade Pcos efter ett halvårs utredning och tester av oss båda. Började med pergotime som jag mådde skit av och blev sjukskriven, åt det i nio månader och ville ta en paus innan insemineringen startade- då blev jag gravid!! Pergotime dröjer ju kvar i systemet en månad.
    Efter dottern har vi inte skyddat oss i tron att det sker av sig själv. När hon va 15 mån började jag kolla min egen äl om den ens fanns och vi kämpade på. När dottern va 21 mån började vi med pergotime i 4 mån, gick över till insem i oktober, nu andra försöket.

Jag berättar fast du inte frågat men jag ville bara säga att även om alla känner olika men jag förstår din frustration! Tankarna blir rubbade med tiden..

• Knasten83

Tiamo: jag åt lchf och gi ett tag. Mådde bra!! Funderar på att ta upp det igen. Det ska ju va bra för oss med Pcos.

Vad rekommenderar du?

• Knasten83

Jag ser inte den iaf.

Hoppet är väl kört när mensen kommer, innan dess testar jag vidare.
    Mår asilla, gjort det i 2-3 dar nu. Kan ju bero på hormonerna jag tagit också :(

• Knasten83

Plussa: det är så svårt också för jag har en hel del symtom men det kan ju lika gärna bero på hormonbehandlingen jag får.

Känns rätt kört.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester