• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-03-17 18:31:05 följande:
    Skulle jag få mens nu i dagarna men + nästa blir ca bf 25/12....haha snacka om att tänka framåt :)
    Juldagen känns ju sådär dock :)
    Men som jag brukar tänka, man ska va glad man får ett + överhuvudtaget!
    Haha ja typ samma här.. Känns sådär. Men ja, man får väl kniiiipa ;) 
  • Helenmedh
    Haggstrom skrev 2012-03-17 18:41:16 följande:
    De är inte bra att sexa för ofta för spermierna skjuter då blankt efter ett tag. Spermierna behöver liksom få växa och de får dem inte tid till med allt detta.. om nu barn ska göras.
    Ja fast vi hade sex varannan till var tredje dag dom första fyra månaderna, blev inget.. Började med rosenrot och Borago och vitamintillskott 5:e månaden och började även ligga varje dag, den 6:e månaden tog det sig men slutade i mf i v 9, nu hoppas vi på att liggning och dessa kosttillskott ska göra mig gravid igen
    Tydligen har min make lite slöa och få spermier och jag har immmuniseringsfel så nu kör vi på!  
  • Helenmedh

Vad tror ni tjejjer, läkaren såg äl i måndags, fick pos ältest i fredags..

Vad ska jag lita på? När kan jag då börja testa? Jag menar, det skiljer ju nästan en vecka mellan?
    Åh vad frustrerande :P 

• Helenmedh

Prövar igen

Vad tror ni tjejjer, läkaren såg äl i måndags, fick pos ältest i fredags..

Vad ska jag lita på? När kan jag då börja testa? Jag menar, det skiljer ju nästan en vecka mellan? 
    Åh vad frustrerande :P  

• Helenmedh

Jag vet att det på tok för tidigt, går man efter läkaren så är jag på bim-8 idag..
    Plussade på bim - 6-7 förra gången...

Ser någon någonting?

• Helenmedh
    Meeee skrev 2012-03-18 16:47:38 följande:
    Helen- tycker mig se ett smalt streck. Sitter med telefonen så de är lite svårt :)
    Haha ja på telen se jag aldrig :P Men tycker också att jag ser ett smalt streck, osäker dock på om jag inbillar mig så var tvungen att lägga ut här :)
  • Helenmedh
    Mamma060812 skrev 2012-03-18 17:15:05 följande:
    Helene - jag ser oxå ;)

Gud om det skulle tagit sig så snabbt efter missfallet, har ju inte ens haft mens..! 

• Helenmedh
    Nelliepop skrev 2012-03-18 18:00:04 följande:
    Håller tummarna för dig...  Jag opererades för ett x 8 Dec och fick ett plus 10 Jan. Ingen mens i mellan.. Här sitter jag med en ganska stor mage och är snart i v 15 Flört  Så visst man man bli gravid direkt...
    TAck!

Oh jisses då kan det ju vara så :P
    Ja gyn sa: Men hörru tjejjen, du ägglossar ju för fullt redan!

Det var 5 dagar efter jag slutade blöda från missfallet

OM det nu skullen vara något hoppas jag verkligen att läkarna gör något åt mina antikroppar redan från början.. Säger dom nej så ska jag bosätta mig på sjukhuset1 Sådeså! ;) haha 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester