• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppaspåfler skrev 2012-01-09 20:16:26 följande:
    JIPPEY!! Jag har maxstyrka på äl-stickan teststrecket är starkare än kontrollstrecket nu.. lägger in bild imorgon. Fattar inte att jag har äl bara 10 dagar efter mf, men glad är jag, tur jag började med stickorna.

Kram! 

yes!!!! Sexa på nu!! Det ska tydligen va extra lätt att bli gravid om man precis varit det! :)
  • Knasten83

Stora familjen: japp! Livmodern har redan börjat ställa om sig för förra grav så det går lättare om ni kör på direkt!

En vän till mig försökte i 3 år med ivf och fick en son, när bm sa till henne att använda skydd efter grav bara skrattade hon, det va ju skitsvårt att bli gravid för henne! Pojken va 3 mån när hon va gravid igen!

• Knasten83

Pluralfamiljen: haha! Exakt, inget mesande här inte! ;)

Känner som du men det är kul att kunna bidra med ngt.
    Har du bim nu?
    Vilka symtom har du?

• Knasten83

Känner en sjukdomskänsla, typ i svalget, varm som feber.. Ska jag inte bli sjuk kanske det beror på ngt annat!?

• Knasten83

Plural: aha! Då är det verkligen testdags nu då! ;)

Jag har fått ont i ryggen, precis som jag får vid mens och även samma ställe som jag kände värkarna när dottern ville ut ;)
    Sen e jag så jäkla kissig hela tiden! Ibland sticker det i brösten.. Sjuk-känsla, feberkänsla...

• Knasten83

Fru2011: eftersom spermier kan leva upp till 5 dygn i kvinnan så tror jag inte ni missat om ni haft sex ofta.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester