• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Chowas: ser ngt jättesvagt.
    Tycker däremot att allt det andra som du känner verkar tyda på just graviditet. Men det borde nog synas mer om du mått dåligt ett längre tag?

• Knasten83

Elizabett: det kan du glömma att du kan nu! Haha! Sväva vidare på dina puffiga moln istället! ;)

• Knasten83

Lucy: du är inte låghormonate för att du får neg på BIM-2. Man ska inte testa innan BIM, fast jag gör det också.
    Ser svagt men jag har fått så många tvivelaktiga streck på testlagrets så jag vågar inte säga varken det ena eller det andra..

• Knasten83

Lucy: ja vi är alldeles för ivriga som testar innan BIM!
    Jag kommer göra samma denna mån så jag lär mig aldrig. Hoppas ditt utvecklas till ett solklart plus!

• Knasten83

Lucy: jag har testa många år så jag har provat de flesta.

Förra cb gav lätt spökstreck men oftast då trådsmala streck, ibland bredare också. Nya cb har jag noll erfarenhet av.

Tl ger alltid en skugga som lätt ger en hopp. Tom med färg när de torkat.

Bästpåtest tyckte jag va ok. Men när det blir streck tar det lång tid innan de blir starka..

RFSU testa tidigt, värdelöst. Inte mkt färgämnen i dem så de blir aldrig tydliga.

Apotekets har varit bra för mig, aldrig spök.

Vanliga RFSU, ingen erfarenhet..

• Knasten83

Minaz snälla bli inte knäckt nu, jag förstår verkligen att du blir det men tappa inte hoppet!

Tänk hur man gjorde förr, bara 10 år sen. Man fick ett positivt test och testade inte mer. Du är gravid och låt det va så tills/om ngt händer!

Andas..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester