• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-28 12:24:27 följande:
    tack e på jobbet så jag kan ej trixa själv =) tack ska du ha =)
    Anytime darling!
  • Hoppas 2012
    Hej kompisar!
    Tillbaka från stan nu....
    mamma Linder skrev 2012-01-28 14:06:15 följande:
    Em testet
    Skymtar något där
    popcornplaya skrev 2012-01-28 16:10:49 följande:
    Igår när jag testade med äl testen så var det väldigt starkt näst intill lika starkt som kontrollstrecket, idag när jag testade så var det svagare igen så då borde äl vart igår eller inatt? Bara att jag missade peaken eller???? Har bild men sitter med telefonen nu så kan inte lägga in.

Vi hade i alla fall sex igår och i onsdags och tänker ha sex idag och kanske imorgon då borde man väll va garderad! Har även världens trådigaste flytningar idag det är väll äl flytningar? När man liksom kan dra ut dom en halv dm typ!
    Japp, var det svagare idag så har nog ev ett ägg släppt. Du kan visst ha missat en peak om den hände mitt i natten ju men det spelar ju ingen roll då ni hade sex både i onsdags och igår. Och ja, har du de trådiga flytningarna är det definitivt ÄL. Ha sex idag med så har du definitivt garderat dig!

• Hoppas 2012
    Sockerkringlan skrev 2012-01-28 16:46:40 följande:
    Det är ju bara bra med flera svar för då blir man ju säkrare på att svaret stämmer
  • Hoppas 2012
    Whoeix skrev 2012-01-28 16:45:03 följande:
    Ännu svagare test imorse.
    Nu väntar ja på blödning, sen påt igen!
    Har slutat deppa nu, så här tidigt mf har ju sina orsaker. Om nu bara kroppen kan komma igång, så skall ja ha nya tester att analysera om någon månad :)
    Gråter
    Stor kram!
  • Hoppas 2012
    LuPeRo skrev 2012-01-28 18:38:38 följande:
    Äntligen kom jag iväg och kunde köpa test. Det enda som fanns där var såklart Clearblue *suck*
    Jag kan se något men har svårt att avgöra om det är smalt eller brett. Och jag tror jag är på BIM-4 så där är ju gott om tid fortfarande  Någon som har lust att kolla? 
    Hej,
    Kan ana någon väldigt svag skugga men det är så tidigt än. Håller tummarna!
  • Hoppas 2012
    NeLe skrev 2012-01-28 20:50:00 följande:
    Grattis mammaLinder, grattis till plus!!

Själv så har jag nyheter. Berättade för sambon att jag var gravid. Han blev jätteglad och samtidigt väldigt ställd. Han frågar dock hur hans gravida tjej (jag hihi) mår hela tiden samt så har han redan stått på knä framför magen och pratat med "honom", trots att jag sa att jag tror att det blir en tjej till
    Mycket goda nyheter med andra ord!!!
  • Hoppas 2012
    Sockerkringlan skrev 2012-01-28 22:02:40 följande:
    Jag undrar hur det går för Slemtorsk, är det någon som vet ngt?
    Ja var är Slemmis...?
    Hoppas hon mår bra och kommer tillbaka snart :)
  • Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-28 23:10:41 följande:
    Jag är här.. men datorn trasig o dåligt med tid. Har praktik nu och svårt att hinna med er o jag är tveksam till att lägga upp testfoton via jobbdatorn *s* men är på bim -8 i dag, har tagit ngt test men inget att analysera Bra med praktiken för jag hinner inte tänka på bebisverkstaden så mycket.
    There she is!!! Flört
  • Hoppas 2012
    mamma Linder skrev 2012-01-29 10:44:04 följande:

Dagens test, nu har jag testat med tre olika sorter så nu kanske man kan lita på det?
    Kalas!
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-29 11:29:21 följande:
    okej.. tjejer..analysera detta då....

fem tester.. nerifrån och upp...

dagens test morgon (inte många timmars sömn och myyycket att dricka i går kväll bim-6 (eller -7)

gårdagens eftermiddagstest är tvåa underifrån....hållt mig.. typ 4 timmar

i mitten är gårdagens morgontest...

Över det är förrgårs kvällstest.. var nog inte många timmars hållning före

och överst är förrgårs morgontest........

En liten fråga... ser ni vad jag ser??? Jag tänker inte säga vad jag ser eller var.... men något ser jag...

Slemmis, jag ser på det i mitten som alla andra, hoppas!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester