• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tove: solklart plus :)

• HelenFr
    Envira skrev 2011-10-17 12:50:22 följande:
    och jag är på bim+1, ingen mens och inget plus, får till och med ett vitt streck på testen..

är på bim idag, ingen mens och inget plus och har också fått vitt streck på tester... trist...
  • HelenFr
    Envira skrev 2011-10-19 16:38:17 följande:
    är på bim+3 och har ingen mens ännu, så jag lever på hoppet.. :)
    Senaste testet var igår när jag hade hållt mig ca två timmar och det var negativt.
    Men har som sagt ingen mens ännu och har haft molvärk i magen i två dagar nu så jag hoppas på det bästa !:) 

Jag är på BIM+2 och negativt jag med, men jag håller också tummarna på det bästa... Hoppet är ju det sista som överger en... :)
  • HelenFr

Det ser ju onekligen positivt ut... Ta ett annat så du verkligen vet säkert, men jag tror man vågar sig på ett grattis :)

• HelenFr
    BebisVagga skrev 2011-10-26 09:38:17 följande:

Det vita strecken blev en skugga efter nån timme..
    Asså jag fattar absolut INGENTING....

Man ser ju att där är ett streck, men färgen kan man ju inte riktigt se och om det kom efter någon timme så står det ju att man inte ska lite på resultatet... Hade gjort ett nytt test...
  • HelenFr
    BebisVagga skrev 2011-10-26 09:45:17 följande:
    har gjort fler.. alla blir likadana

har du provat att byta märke eller ta ett digitalt?
  • HelenFr
    lillabambi skrev 2011-10-26 12:34:35 följande:
    Någon som kan informera mig lite om äl test, började testa i måndags var då svagt, igår var det nästan lika starkt som kontrollstrecket men ett smalt streck och idag är det obefintligt, ?

På de flesta ältester så ska teststrecket vara starkare än kontrollstrecket när det räknas som fullt utslag...
    Jag får också alltid två streck men har jag inte ägglossning så är det strecket alltid svagare...  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester