Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tog ett till men inte early utan babyplan vanliga. Visst fan ser ni ett svagt streck?
Tog ett till men inte early utan babyplan vanliga. Visst fan ser ni ett svagt streck?
Tack hörrni! Ska ta ett på.morgpnurin nu snart tänkte jag. En väldig oplanerad grav isf men man vill ju som gärna veta
Vet att det är omöjligt att svara på. Men lever på hoppet som alltid.. BIM -1 jag tycker mig se något! Någon annan? :)
Nu kör vi denna månaden igen tjejer; vad ser ni? Spök eller riktigt? BIM på söndag. RFSU testa tidigt, ska bli två rosa streck.
Kan ni se något?
Jag ser ett svagt streck purjo1
Ser ni på denna?
Hej hej!
Det är ju roande på något vis att tolka gravtest så här får ni något att bita i.
Det röda är rfsu och det blå cb
early predict. Kan tillägga att det är ett blått 'spök' på det blå när det torkat, syns jättetydligt men vet att det inte får räknas som pos då.
Aahh... Håll tummarna för att det faktiskt är ett synligt streck på 48h. Eller egentligen helst redan imorgon för jag tror knappast att jag lyckas hålla mig från att testa imorgon. 😅
Men stort grattis, vad kul!!
Jag tycker man kan ana något här!
Bim -1, inte morgonurin. Borde väl vara starkare om det är ngt men med dottern plussade jag inte förens bim+8-9 typ. Spänner i brösten och lätt illamående.
Ja absolut, grattis!!
Jag ser streck på båda!!
Behöver hjälp att analysera.. ser jag i syne?
Äl+9 tror jag.
Bilder tagna inom tiden!