• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momtobee skrev 2012-02-02 20:15:25 följande:
    Jag e här! Längtar efter att få börja testa, men det är ett tag kvar... Får nöja mig med att bli rökfri sålänge ;) började läsa Äntligen icke rökare idag :)
    Läser också den, snart halvvägs :)
    Vad tycker du?
    pricken89 skrev 2012-02-02 21:14:41 följande:
    idag kom mensen med bestämdhet, hann knappt slå upp ögonen. punktlig jävel.
    behöver ett brejk. tror att om jag lägger det lite halvt på is kommer jag få + nästa eller nästnästa gång.
    nästa gång för att - då har vi försökt 6 mån, lika länge som sist.
    eller näst nästa för att - då blir bf samma månad som min son vad beräknad (dec) många verkar ju få samma månad.

det sista som lämnar en är hoppet? just nu kan hoppet dock kyssa mig därbak...
    räckte nog inte med att slänga dit armpuffar, "mina" spermier behöver fan karta och kompass också!

tack för att jag fick prata skit.

lycka till alla andra där ute!!!
    /bitter mensfi**an 
    Nej!! Fy f *n vad trist tjejen!
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-02 22:07:32 följande:
    Hoppas 2012: man vill ju bara fortsätta läsa, har bara läst kanske 70 sidor :) men jag undrar... Han kan ju inte gjort annat än rökt innan han sluta...
    Nä han rökte galet mycket alltså....känner du att den kan hjälpa dig?
    Undska skrev 2012-02-02 22:12:07 följande:

Tog det första kortet ikväll, och dom två sista idag på förmiddagen.. Är det något utav dom som är pos? tycker nämligen att det jag tog ikväll är MKT svagare än dom två första jag tog på förmiddagen idag.

Väldigt suddiga bilder men mitten fotot ser ut att vara positivt
  • Hoppas 2012

Jag har känt sen vi började försöka att man måste sluta! Är ju nojjig det ställer till det :(
    Sen vet jag inte hur stor inverkan det har, dåligt påläst på det.

Det känns bra, man känner ju sig nästan som en idiot som håller på med det och det är ju bra att man får den känslan av en bok :)

• Hoppas 2012

Together - Fin stegring!!

Knasten83 skrev 2012-02-03 07:33:52 följande:
    Boka resa slemmis!! Haha! Jerusalem- here we come!!

Hahaha!

Soffiie skrev 2012-02-03 08:22:13 följande:

Så här ser mitt äl test ut idag.. fjärde dagen det är starkt    vad är detta???

4:e dagen?? Oj....där har jag inget bra svar på din fråga..
    Någon annan som har en idé?

• Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-02-03 09:35:31 följande:
    Tjing o grattis till alla plus =)

här eldas de för fullt har ej haft tid o testa, har haft över 42 minus inatt fy f*n så kallt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Jäklar vad kallt!!!!
  • Hoppas 2012
    mammelie1891 skrev 2012-02-03 19:12:40 följande:
    Hej tjejer. Tänkte bara berätta att efter att jag va på vul i tisdags där man inte såg nåt så har jag lämnat blod två gånger (tisdag och torsdag) för att se hur hcg:n såg ut. Nu ringde dom nyss från gyn och sa att det fördubblats!!!  så graviditeten fortgår.  Ska få komma in på vul på onsdag igen  nu kan jag slappna av!
    Underbart!!!
    Adnil26 skrev 2012-02-03 19:23:08 följande:
    Vad tror ni tjejer om detta test, är på bim -5 ca. Vet inte riktigt när jag hade ägglossning eftersom jag hade ont och älflytning i en vecka. Har aldrig testat såhär tidigt innan så jag vet inte vad jag ska tro, behöver fler ögon :)!

Ser lovande ut men dessa jäkla CB som kan spöka för oss....
  • Hoppas 2012

Pellefanten
    Stort grattis till + och stundande bröllop!!!!! Åh vill också igen :)
    Njut njut njut njut njut!!!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester