• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HanNa0315 skrev 2020-07-07 18:30:29 följande:

Haft svaga stegringar tidigare och är orolig att det är samma. Detta är ÄL+13, är det för svagt? BIM imorgon.

Möjligen lite svagt, men generellt tycker jag stegringen över flera dagar är viktigare än styrkan en viss dag. Hoppas det fortsätter stegra!
  • Daphodil
    Ronjas88 skrev 2020-07-08 12:12:28 följande:

Vad tror ni? Har fått spökstreck med dessa tester tidigare så vågar inte hoppas. Strecket har varit sådär i två dagar nu. Visst är strecket grått? Bim imorgon.

Helt klart positivt! Grattis!
  • Daphodil
    FjällFlickan skrev 2020-07-09 12:42:09 följande:

Någon som ser något?

Nä, ser negativt ut tyvärr
  • Daphodil
    sommar2020regn skrev 2020-07-10 07:58:15 följande:

Jag med, men gills det?

Vad innebär spökstreck och annat som står här i tråden? 

Tack x2 :)

Detta är inget spökstreck utan tydligt positivt. Vi är många i tråden som har tittat på hundratals test och tränat upp ögat en del
  • Daphodil
    sommar2020regn skrev 2020-07-10 11:16:10 följande:

Hihi tur att man har er proffs 

Tog ett digitalt nu som också var positivt 

Grattis!!
  • Daphodil
    MOS6502 skrev 2020-07-18 12:45:21 följande:

Hej! Ser ni nåt streck på detta test? Det är ett testa tidigt, 4 dagar kvar till mens.

Ser positivt ut i mina ögon
  • Daphodil
    fruitloop skrev 2020-07-19 08:25:40 följande:

Äl+11 fick jag svagt plus. Äl+12 blankt. Och idag ett svagare än i förrgår.

Vad tror ni? Kanske är för tidigt, men tiden står ju typ still när man är mitt i detta.

För mig ser detta ut som avstannad graviditet, men jag hoppas att jag har fel!
  • Daphodil
    Bullesmamma skrev 2020-07-28 13:18:33 följande:

Provade för första gången ett predictor early idag. Fick ett svagt streck inom tidsramen.

I verkligheten ser jag att där är svagt med färg på strecket men på bilden ser det grått ut.

Vad tror ni?

Jag tror tidigt positivt!
  • Daphodil
    Longines skrev 2020-07-28 16:46:50 följande:

Idag ser det ut såhär.. vad tror ni?? Det är väldigt, väldigt svagt! Spökstreck eller vad är det som händer?

Ser tyvärr negativt ut
  • Daphodil
    Majja92 skrev 2020-07-29 08:36:11 följande:

Ingen jätte ökning ifrån igår till idag, vad ska man tro om de? :(

översta är ifrån imorse och de nedre är ifrån igår eftermiddag

Tycker ditt test är starkt nog. Jag har testat en vecka efter BIM i en graviditet som gick vägen, och förvånades över hur "svagt" det var. Jag skulle inte vara orolig om jag var du.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester