• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MandyPandy skrev 2012-06-17 20:03:59 följande:
    Helen. Är du säker på att du inte fick tidigt missfall??
    Ja.. Hcg 0 på blodprov.. Hade väl ca 20 såna test som visade "plus" så jag fick ta blodprov. Det ärtesten det är fel på.. Testade med att doppa ett i vatten också men det var neg.. Men tror det är kisset som "färgar" av sig eller nåt... 
  • Helenmedh
    ulricaz skrev 2012-06-17 20:06:51 följande:
    Åh! Det där måste väl endå vara plus? Bedrövligt annars!!
    Nej det var ju inte det... Har fått kompensation från testlagret och dom erkände att testen felat nu i ca 2 månader.. 
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-06-17 20:10:22 följande:

Någon som ser något på det undre testet?
    Borde vara på BIM-6 idag...
    Har du haft gravtestet brevid ältestet mer än på bilden? 
  • Helenmedh
    Kevin Molly skrev 2012-06-17 20:12:39 följande:
    Tog ett testlagret och doppade i sonens kiss och han är inte gravid. Även där kom ett ljusrosa svagt streck efter en min. Ser ut som på Alex tester. Så jag gissar att det va fel på alla mina 20 tester
    Så gjorde jag med maken också..Visade svagt pos hos honom också... Alltså jag rekommenderar er starkt att köpa nåt annat märke.. 
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-06-17 20:18:09 följande:
    Nej de har inte legat bredvid varandra så.. höll bara upp dem när jag tog kortet.
    normalt sett ska det inte synas ett smack på ÄL testet... har jag inte ÄL är det tokblankt rakt av..
    Okej, ser en svag skugga på gravtestet men vettesjutton om det är rosa.. :/ Ältest kan ju ge utslag på mens OCH graviditet.,.
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-06-17 20:39:02 följande:
    Nej det är ju nåt svagt jag ser... BIM på lördag så det är många dagar dit ännu
    Oj.. Ja det är ju nästan en vecka :P Då har vi typ bim samtidigt, jag har på söndag..:P
  • Helenmedh

Saga09: Ja verkligen, men har man väntat i över ett år så är inte sju dagar såååå fasligt lång tid ändå :P
    Alexander: Jo nog syns nåt, det kan man inte neka till men samtidigt, dom senaste månaderna har du väl fått sådär? Och om du såg mina spök så.. ja.. Men jag hoppas verkligen att det är något där! Men jag tänker inte säga grattis eftersom jag vet hur det känns om det inte är något.. Bara dumt att få upp förhoppningarna utan att det är något. Men jag håller mina tummar stenhårt!!  

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-06-17 21:20:24 följande:
    ja men inte som det har synts inom tiden nu på sista stickan som jag tog.visst har jag fått sånna många ggr innan det har jag ju sagt :( men vi får hålla tummarna. mensen är ju sen o det kan vara ett tecken. hoppas.såå jävla synd bara att du har fått sånna starka o sen är det inegt för din del. du har inte haft tidigt mf då?

måste ta ett till men ska hålla mig så länge jag kan innan :S 
    Ja jag är säker eftersom hcg var noll på blodprov.. Tog ett test efter det besök och nog fasen var det samma streck då också.. Men som sagt, jag hoppas för din skull!
  • Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-06-18 10:27:35 följande:
    Det är även fel på dessa test med LOT nr 120517, fick mail om det nu då jag ifrågasatte testen.
    När kommer/kom dom? Väntar på min kompensationleverans idag.. 
  • Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-06-18 10:30:31 följande:
    Jag fick mina i fredags, och det var en laddning kompensations test:/
    Okej.. Då ska jag INTE testa innan bim då :P Efter bim så är det ju starkt och då behöver man ju inte analysera sönder :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester