• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-27 07:55:22 följande:
    man säger man int ska hoppas frö mycke elle bli besviken.. men vafaaan.. :( 
    Nått ser man ju! Testa kvällen ist. Jag får starkare kvällstid. {#emotions_dlg.flower}
  • Gummsan
    angie91 skrev 2012-01-27 08:05:19 följande:
    de har inte visat mer än kanske nått på trixat i flera daggar.. borde insett att ja inte skulle få plussa..

ligger i sängen o stooorlipar... gubben liggder  o snarkar breve märker inget.. o känner INGEn hääär...  
    Kram Hjärta Än är det inte försent. Så länge ingen mens kommer så finns ju chansen till senare plus!
  • Gummsan
    Mumlan29 skrev 2012-01-27 11:56:23 följande:

Hej tjejer!

Kan ni hjälpa lite?
    Tycker min kropp har spelat mej ett ordentligt spratt nu. Hade BIM den 18de, fick mens den 19de o nu testade jag bara på roligt med både grav. o. äl test. grav testet e taget ca en timme före äl testet (som e taget nu för ca 20 minuter sen)  o nu tycker jag det är konstigt att det irl syns på båda testen.. ?!
    Fattar ingenting Obestämd
    Nån som kan hjälpa? OM jag e gravid borde inte sträcket synas bra mycket bättre nu då? Och om jag inte e gravid hur kan det komma sig att det syns ett svagt rosa sträck då??
    Dom har inte legat imot varandra va? Ältest färgar av sig på gravtest
  • Gummsan

Men whoeix behöver inte betyda något alls. Mitt test på morgonurin var svagare än det jag tog andra gången jag kissade

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester