• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2011-11-22 12:58:27 följande:
    Tog detta nyss... Känns relativt negativt..

ser inget tyvärr=(
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-11-22 13:10:43 följande:
    Det knepiga är att jag gör det men bara ibland. Kollar ag snabbt eller inte direkt på så ser jag en rosa skugga. Koncentrerar jag mig och stirrar gör jag det inte.. Åhh! Ajja, kommer mensen så kommer den. Är ganska inställd på det
    jag ska trixa lite =)
  • sweasmamma

nu vatt det ett svagt streck på äl testet !! alltså NÄR på dagen ska man testa?? tänk OM jag hade äl igår som jag misstänkte...hmmm 

• sweasmamma

aha okej ,kvittar det om man precis druckit eller kissat?? och om jag hade ex äl igår,är strecket svagt idag eller något starkt 

• sweasmamma

ha ha japp jag hajar !!! tog ett test nu ,nykissad och druckit massor med kaffe,fick ett svagt streck men jag kanske ska testa framåt kvällningen och se 

• sweasmamma
    mamma Linder skrev 2011-11-22 13:49:55 följande:

pumann: jag tar mina äl tester på sen em och kvällen då har man tydligast mest hormon, jag får starka streck ca 3 dagar i rad på mina tester, så jag har aldrig fått starkt första dagen och sen svagt nästa utan i snitt tre dagar starkt

aha okej .. TACK SÅ MYCKET {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester