• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixy: men bara andra fått streck som i te betytt grav behöver ju inte ditt vara det eller hur. Du är tidig men ge inte upp. Kolla i morgon igen.

• viochdu

Flummigt jag skrev nu då. Bara för att andra fått svaga streck som inte varit gravida sen betyder ju inte det att ditt är spöckstreck. Du kan ju va gravid eller inte. Ja du fattar. Ta ett nytt i morgon. Har du andre test hemma än rfsu?

• viochdu
    130129 skrev 2012-08-19 22:10:29 följande:
    Och du behöver inte komma med otrevliga svar.
    Otrevliga svar?? nu fattar jag absolut inte vart ngnstanns det svaret är otrevligt.

Hon skriver ju bara du behöver inte förstå och jag håller med henne.

Alla är olika och vi här inne här såna bara.

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-08-19 22:14:15 följande:
    Va inte menat som otrevligt. Men du behöver inte förstå. Det va ett konstigt inlägg av dig i denna tråd, en tråd som går lite ut på att vända o vrida på tester... och för vissa är 100:-/månad för 20 graviditetstest inga pengar.
  • viochdu
    Mini Léonie skrev 2012-08-19 22:16:17 följande:
    130129:
    Trådens syfte är just att testa. När man väntar och längtar betyder det mkt att få veta på ÄL+7 istället för när mensen inte kommer!!
    Fin tanke från dig och jag förstår det är av välmening men tjejerna här inne vill testa
    Någon som kan uttrycka det ,jag får det som att låta som världens tjurigaste.
  • viochdu

Är på ÄL+8 idag och idag har jag haft som träningsvärk i magen. Inte i tjejmagen utan nedan för revbenen och sen neråt. Ja i hela jäkla magen. Har verkligen spänt och levt och även gjort ont i ryggen.

Sen har jag även pga av träningsvärken känns mig som en ballong om magen. Men den har inte sett svullen ut. MEN jag har känt mig som jag käkat en hel ko, gjort 100 situps och rensat 60 land på ogräs ståendes böjd neråt..

Har verkligen inte gjort ngt i helgen som kan fått mig att känna så här. Jag har klipp gräset , på en åkgräsklippare :)

• viochdu

Jag testade i morse neg. Men är tidigt än. Men känner verkligen INGET i tjejmagen så jag antar det jag har känt i dag har med annat att göra.

Skulle bara se om ngn kände/känt som jag och att det ändå kanske av någon konsitg anledning visade sig vara grav :)

• viochdu

Svarat ovan va till dig swallow...

BIM 26. ska försöka hålla mig tills dess nu..

• viochdu
    swallow the moon skrev 2012-08-20 16:11:40 följande:
    men lägg ut testet då haha om så negativt så kräver vi här inne test att stirra på och vissa redigera med.
    Men det är verkligen inget att se. Men kan lägga ut det för din skull då.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester