Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Trixy: men bara andra fått streck som i te betytt grav behöver ju inte ditt vara det eller hur. Du är tidig men ge inte upp. Kolla i morgon igen.
Trixy: men bara andra fått streck som i te betytt grav behöver ju inte ditt vara det eller hur. Du är tidig men ge inte upp. Kolla i morgon igen.
Flummigt jag skrev nu då. Bara för att andra fått svaga streck som inte varit gravida sen betyder ju inte det att ditt är spöckstreck. Du kan ju va gravid eller inte. Ja du fattar. Ta ett nytt i morgon. Har du andre test hemma än rfsu?
Slemmis: jag gör vågen.
Är på ÄL+8 idag och idag har jag haft som träningsvärk i magen. Inte i tjejmagen utan nedan för revbenen och sen neråt. Ja i hela jäkla magen. Har verkligen spänt och levt och även gjort ont i ryggen.
Sen har jag även pga av träningsvärken känns mig som en ballong om magen. Men den har inte sett svullen ut. MEN jag har känt mig som jag käkat en hel ko, gjort 100 situps och rensat 60 land på ogräs ståendes böjd neråt..
Har verkligen inte gjort ngt i helgen som kan fått mig att känna så här. Jag har klipp gräset , på en åkgräsklippare :)
Jag testade i morse neg. Men är tidigt än. Men känner verkligen INGET i tjejmagen så jag antar det jag har känt i dag har med annat att göra.
Skulle bara se om ngn kände/känt som jag och att det ändå kanske av någon konsitg anledning visade sig vara grav :)
Svarat ovan va till dig swallow...
BIM 26. ska försöka hålla mig tills dess nu..