Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
dessa överts är från ikväll och under från i morse
va ser de ut som?
jo men ser det ut som spök..
Skulle aldrig kunna ta bort ett barn nu när jag redan har en underbar dotter som fyller 1 är det så att jag blivit gravid nu så är det ju så :)
tog de vid 8 tiden har lagt ut de tidigare idag.. är lite orolig ifall det skulle vara plus för jag har nämligen en hormonspiral insatt :S å som någon sa här i tråden så är det tydligen risk för utomkvedes då :/ men ni tro det är pos alltså? det kan inte vara spök? villl inte ringa bm på mån å säga att jag är gravid om det är spök.. nej usch tusen tankar i huvudet..
okej.. jo det har du nog rätt i.. men fattar då inte varför detta ser ut så här som jag tog i morse
Hej tjejer grattis till er som plusat!! tog ännu ett test från test lagret i morse och fick då ett plus å det var inte så svag heller så åkte ner på apoteket och köpte ett digitalt å tog i samma urin som det från testlagret men fick Inte gravid :/ så måste väll vara något fel på mina tester..
nä då min dotter tyckte det var kul att slänga mammas telefon i toaletten så har jag nu bara min gamla mobil :( men jag har de gamla testen i gallerit under forumbilder å detta var starkare än det som heter kväll...
Fattar inte varför det skulle bli plus med testlagrets å neg med digital..
vet inte men nu lägger jag ner testandet å väntar på att min bm ska ringa upp efter som jag har sprial insatt..
okej. ja jag får be min bm ta blodprov så jag får veta hur det är eftersom det är hög risk med utomkvedes eller vad det heter när jag har en hormonspiral insatt.. har haft välgig mensvärk sen 2 dagar så det kanske är nått på g..
eller är det gyn man ska v'nda sig till?
Hej tjejer detta hör inte hit men vet inte vem jag ska fråga.. som ni vet så har ni ju sett mina test å att jag tog ett digitalt i morse som visade inte gravid och ett testlagret i samma urin som visade positivt.. började blöda lite i eftermiddags och sen blev det mer och mer och nu har jag mensvärken från helvetet!! känns som nån står å kör in en kniv i höger sida nästan hela tiden.. har provat duscha och tagit alvedom men det ger sig inte :( börjar fundera på om spiralen hamnat fel eler nått.. åå jag kan inte tänka just nu.. vad är det som händer med min kropp ? :´(
sitter i kö just nu.. å förlåt att jag värkar va så dum men har så svårt för läkare å sånt..
har pratat med de nu å de tyckte jag skulle komma in på akut tid imorgon efter som jag inte kan ta mig till sjukhuset nu..
Det är sånna här gånger jag hatar att bo 1 timme till sjukhuset å sambon jobbar 35 mil bort :´(
Om det skulle bli värra var ju tvungen att åka in om jag så vart ta med mig dottern..
Nån här som haft utomkvedes?? eller va det var hon sa?
finns inge taxi här ju :( eller jo 1 timme bort å jag har knappast råd att betala de + att jag inte har någon barnvakt.men de sa att vill jag så får jag komma in tidigt imorgon.
God förmiddag har nu varit hos farbror doktorn utomkveds var det inte men de misstänkte tidigt missfall var nästan för trött för att förstå vad han sade. Men kroppen skulle få sköta detta sjävl det är tydligen det bästa när det är så tidigt så skulla jag få komma till baka och ta ett till blod prov å så. Men tak för allt tjejer!!! <3
Ja det knns faktiskt ganska skönt men allt har ännu inte sjunkit in. har ju spiral så trodde man skulle slippa detta.. men på ul så såg man att spiralen satt där den skulle så tydligen funkar inte något preventivmedel för mig :/ ska iallafall fixa en tid hos bm för att prata med henne och se vad jag ska göra..