• lalalovee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser men de e väldiiigt svagt. Men får ju vänta och se :)

• lalalovee

hej igen tjejer.. testade precis med rfsu testa tidigt.. kan man verkligen lita på det, har aldrig använt det förut? 
    första bilden va efter 3-4 minuter andra efter 10 

strecken finns fortfarande kvar nu efter cirka 20 minuter men e lika svagt som den andra bilden..??
  • lalalovee
    Gudinnan skrev 2013-06-05 16:30:32 följande:
    Skulle ha sagt + faktist men översta trecket är sne :-/ men har du ingen annan test typ testlagret ?
    Jag litar inte på pregg eller apotekans tester 
    jaa jag vet men det är testlinjen också.. båda är liksom snea från vart som ska vara så tror bara själva stickan e placerad för långt ner inne i testa
  • lalalovee
    Jacqueline skrev 2013-06-05 16:33:15 följande:
    så som på översta bilden ser det alltid ut på mina medan färgämnet förflyttar sig och det nedersta är svårt att avgöra om det är i färg eller "torkstreck" :-S
    trodde också de va färgrester först men de flyttade inte på dig liksom... ska testa på fredag igen med Clearblue på fredag då e jag på bim/bim+1
  • lalalovee
    Gudinnan skrev 2013-06-05 16:39:30 följande:
    Understa och översta skulle jag faktist tro själv Graviditet .
    För man får ju inget + om man inte e gravid
    Grattis  
    ja :) tack, jag får hoppas!
  • lalalovee

Hej, när jag var aktiv i denna gruppen så blev jag alltid så glad när någon väl blev gravid! Så nu vill jag passa på och säga att jag blivit det :) Vi försökte i ca2år med 2 mf innan jag nu gick 3 månader utan mens och utan positivt test innan det slog ut. Men har nu en frisk liten bebis i magen och går in i v.14 imorgon. Lycka till tjejer!

• lalalovee

Hej tjejer! Något som ser ngt? Tycker mig ana någon svaaaag svaaaag skugga men var ju mer än 2 år sen ja tog test sist! Vet inte när jag ska ha mens för tog ut staven början av mars. Men hade troligen ägglossning den 18 och myste då..
  • lalalovee

Får tillägga att med dottern plussade jag inte förens vecka 6! Jag testade hemma sj och var hos läkaren som sa att, gravid var jag iaf inte. Åkte på semester och fick jätte ont i magen och drog till deras gynakut där dom sa grattis du är gravid. Gjorde vul när ja kom hem då var jag i vecka 8!!

• lalalovee
    glittersol skrev 2016-04-02 20:45:53 följande:

Ser tyvärr inget, dock mycket svårt att se när bilden är så suddig!

Sorry. Nu har de ju legat ett tag men här är en bättre bild??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester