• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mikaelamini skrev 2020-11-10 18:53:40 följande:

Alltså, fick mens 10 dagar efter äl. Mer än vanligt och den höll på längre än vanligt. Är nu på äl+17. Tog igår och i förrgår gravtest för mina bröst ömmar och känner mig illamående. Tycker mig se svagt men borde varit starkare om det var graviditet. Ser ni något? Äl-test ger superstarkt positivt också och har gjort i några dagar. Mensen var lite konstig, ingen mensvärk eller klumpar, bara massa klarrött blod..

Nej, ser inget tyvärr
  • Daphodil
    Tigu skrev 2020-11-10 19:42:11 följande:

Hej. skulle någon bara vilja ta sig tid åh kika på mitt test? Jag ser typ ett jätte ljus skugga ljusblå men vet inte riktigt...

Ser inget tyvärr
  • Daphodil
    molekyl skrev 2020-11-12 00:20:21 följande:

Fyra stora koppar kaffe låter inte som en jättebra idé om du försöker skaffa barn, ärligt talat. 

Tråden handlar om att tyda graviditetstest, inte kritisera livsstilar.
  • Daphodil
    toenail skrev 2020-11-14 08:16:33 följande:

Vad trooor ni? Det här var efter 5 min. Tittade aldrig på testet innan dess

Japp ett plus! Grattis!
  • Daphodil
    Mmstrom skrev 2020-11-13 17:44:48 följande:

Hej!

Jag behöver lite hjälp! Hade ett MA i juli och plussade nu igen i söndags på ett digitalt med veckpveckoindikator. Har haft lite ont i magen och rosa flytningar (inga större blödningar än så) men är det inte lite svagt plus för att vara bim +5 (äl+19)??

Bilden är tagen inom fem min från att jag tog testet (inget mixtrat utöver att kag använde blixt)

Tycker inte det är för svagt. Tog ett test någon vecka efter BIM en gång och blev förvånad att strecket inte var lika starkt som konttollstrecket. Den graviditet gick bra. Lycka till!
  • Daphodil
    Mosokorv skrev 2020-11-19 13:48:36 följande:

Är det någon som har fått spökstreck eller torkstreck på graviditetskollens testa tidigt stav? Vi är bara på ÄL+8 än och vet inte vad vi ska tro. När vi tittar på det i dagsljus tycker vi att det kanske skiftar i rosa men vi kanske bara önskar att det gör det. Första gången vi använder detta test. (Vet. "Ta ett nytt om några dagar, men vill bara fråga om någon fått liknande så tidigt och var ni då gravida?)

Ser positivt ut!
  • Daphodil
    Mosokorv skrev 2020-11-21 14:36:19 följande:

Här kommer också en bild på bara testet från idag.

Tycker tyvärr detta ser ut som torkstreck. Hoppas jag har fel.
  • Daphodil
    Mosokorv skrev 2020-11-22 09:05:09 följande:

Om det är ett "torkstreck" eller "spökstreck" jag lyckats få med på bild här. Ska det verkligen kunna komma på några minuter? ÄL+11 idag. Jag har tagit många test i mina dagar men aldrig fått så tydliga spökstreck och aldrig på så många och olika test i rad men jag vågar inte ropa hej... Jag har fått dessa streck på tidigt test ÄL+8 och ÄL+9 och på vanliga test ÄL+10 och ÄL+11 nu... måste ju vara något?

Nej detta är på riktigt!
  • Daphodil
    Mosokorv skrev 2020-11-22 11:16:16 följande:

Nu är det inget tvivel längre. Det var varken spök eller torkstreck på något av de tidigare testerna. Nog är detta utan tvivel positivt på ÄL+11. Kan inte förstå att jag fick utslag på ÄL+8. Det här är helt magiskt.

Nämen titta, det visste du redan. Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester